کتاب «حسین پسرغلامحسین» در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کرمان

کتاب «حسین پسرغلامحسین» شامل خاطرات و زندگینامه شهید «محمدحسین یوسف الهی»، در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کرمان با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است.
کد خبر: ۳۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 18February 2019

«حسین‌ رستمی» مسئول انتشارات مبشر کرمان در نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهیمن نمایشگاه قرآن وعترت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، اظهار داشت: انتشارات مبشر از سال 1393 در راستای برگزاری کنگره شهدای کرمان فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه تخصصی دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: انتشارات مبشر تاکنون 28 عنوان کتاب به چاپ رسانده است و در راستای برگزاری کنگره شهدا حدود 76 عنوان کتاب در جهت معرفی شهدای کرمان در دستور کار قرار داده است.

رستمی با بیان اینکه انتشارات مبشر با 50 عنوان کتاب در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس وانقلاب اسلامی و مقاومت شرکت کرده ادامه داد: تعدادی از این 50 عنوان در راستای اولین کنگره شهدا به چاپ رسیده است که می‌توان به کتاب «حسین پسرغلامحسین» به نویسندگی «مهری پورمنعمی» که به خاطرات و زندگی‌نامه شهید «محمدحسین یوسف الهی» می‌پردازد، اشاره کرد که از کتاب‌های پرفروش این انتشاراتی است.

به کتاب «حسین پسرغلامحسین» پیرامون خاطرات و زندگی نامه///در حال ویرایش

در قسمتی از این کتاب آمده است: حاج قاسم به دلیل حساسیت موضوع، سریع خودش را به منطقه رساند. با محمدحسین داخل سنگری رفتند و مشغول صحبت شدند. وقتی که بیرون آمدند، دیدم محمدحسین خیلی ناراحت است. از او سؤال کردم: «چی شد؟».

گفت: «حاجی می‌گوید باید قرارگاه را خبر کنیم. بچه‌ها احتمالاً اسیر شده‌اند، چون لباس غواصی تنشان بوده، احتمال شهید شدنشان ضعیف است».

گفتم: «خب! حالا تو می‌خواهی چه کار کنی؟».

گفت: «هیچی! من به قرارگاه خبر نمی‌دهم». گفتم: «محمد حسین! حاجی ناراحت می شود». گفت: «من امشب تکلیف لشکر و این دو نفر را روشن می‌کنم، فردا می‌گویم چه اتفاقی برایشان افتاده است».

وقتی حاج قاسم رفت، بچه ها دوباره جستجو را از سر گرفتند...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار