مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

آموزش و پرورش اصلی‌ترین مرکز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: آموزش و پرورش یکی از اصلی‌ترین مراکز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۳۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 18February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان طی جلسه ای با «محمدرضا مازندرانی» رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در خصوص همکاری‌های دوجانبه مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش به خصوص دانشگاه فرهنگیان مرکز تربیت و پرورش معلمان کشور است و یکی از اصلی‌ترین مراکزی است که می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در این جامعه اشاعه داد و بیشترین تأثیرگذاری را در بین نسل جوان حال و آینده خواهد داشت.

آموزش و پرورش اصلی ترین مرکز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است

 در این جلسه رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود و در نظر داریم با همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، یک پایگاه فرهنگی در دانشگاه ایجاد و در خصوص شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنیم.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و در حال حاضر و با وجود این همه هجمه‌های فرهنگی باید مقابله کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد که 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در سطح دانشگاه فرهنگیان سراسر استان اجرایی شود و از ظرفیت اساتید و دانشجویان در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس استفاده شود.

آموزش و پرورش اصلی ترین مرکز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها