فرمانده سپاه لرستان:

برای دفاع از انقلاب هر نخبه باید یک رسانه باشد

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند انقلاب نیاز به دفاع دارد هر نخبه باید یک رسانه باشد و از این انقلاب دفاع کند.
کد خبر: ۳۳۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 18February 2019

برای دفاع از انقلاب هر نخبه باید یک رسانه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز (دوشنبه 29 بهمن) در  نشست نخبگان اقشار بسیج لرستان، اظهار داشت: وضعیت انقلاب اسلامی به لطف خدا و علی‌رغم فشار معیشتی و بی‌بندباری نظارتی در بازار، خوب و وضعیت دشمنان خوب نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب از آن مردم است، گفت: در آن‌چه مربوط به مسئولیت برخی مسئولان و مدیران است مشکل داریم هر چند مسئولان با رأی مردم انتخاب شدند.

کشکولی با اشاره به اینکه باید از آزادی و جمهوریت پاسداری کنیم، افزود: ارزش رأی مردم باید بالا برود و مردم رأی خود را با دقت بدهند و رأی را حراج نکنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع) ادامه داد: برخی اشکالات و مشکلات جامعه به مرور زمان رفع می‌شود.

وی با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور، تصریح کرد: بخشی از گرانی ارز برای دادن بدهی برخی بانک‌های خصوصی بود و این گرانیها خیلی ربطی به تحریم ندارد.

کشکولی گرانی‌های اخیر را مقطعی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن‌ کریم دستور می‌دهد که انسان برای خدا باید مجاهدت کند و خداوند نیز بشارت حمایت داده و مقام معظم رهبری بارها تأکید بر توجه به ظرفیت داخلی دارد. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ما در حالی‌ که از جنگ چیزی نمی‌دانستیم با عزت پیروز شدیم، یادآور شد: ذخایر معدنی ایران 28 برابر و ذخایر نفت و گاز ما 58 برابر قاره اروپا است و ما از تمام اروپا ثروتمندتر هستیم‌‌.

وی ابراز داشت: نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند انقلاب نیاز به دفاع دارد هر نخبه باید یک رسانه باشد و از این انقلاب دفاع کند.

این مسئول با بیان اینکه که مردم باید در انتخابات‌ دقت کنند و به افراد پاکدست، کارآمد و مردمی رأی بدهند، متذکر شد: مردم همراه با ولایت هستند و دست از نظام نمی‌کشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار