پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین (سلام‌الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 18February 2019

پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌قدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار کردند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را در شهادت عزیزان خویش به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند. به یقین شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن پاک خود پرورانده و امروز منش و سلوک آنان سرلوحه بانوان جامعه اسلامی است.

در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) فرصت را مغتنم می‌شمارم و ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر و گرامیداشت شأن و منزلت آنان، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار