شهابی: تلاش «بی‌صدا» برای التیام‌بخشی به بیماران سرطانی است

حسین شهابی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان «بی صدا» در آیین دیدار این فیلم سینمایی گفت: «بی صدا» تلاش می‌کند تا اگر کاملا امیدبخش نیست، از تلخی دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در نگاه بیماران مبتلا بکاهد.
کد خبر: ۳۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 18February 2019

شهابی: فیلمی تقدیم به بیماران مبتلا به سرطانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین دیدار فیلم سینمایی «بی صدا» با حضور عوامل و بازیگران این اثر شب گذشته در موزه سینما برگزار و این فیلم نمایش داده شد.

حسین شهابی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم پیش از اکران آن به روی سن رفت و اظهار داشت: «بی صدا» فیلمی برای افراد مبتلا به سرطان است و نام آن نیز پیش از این «دوران سرطانی» بود که به اجبار ناچار به تغییر آن شدیم.

وی افزود: در این فیلم دست کم این هدف دنبال شده است که اگر نمی توانیم امید کوچکی به افراد دچار این بیماری بدهیم، حداقل می توانیم از تلخی درگیری با این بیماری بکاهیم. حال این که «بی صدا» چقدر توانسته است به این هدف دست یابد، بستگی به قضاوت تماشاگران و مخاطبان این اثر سینمایی دارد و من امیدوارم فیلم را بپسندید.

ندا مقصودی، مریم سرمدی، دریا مقبلی، پیمان مقدمی، محمد اکبری، محمد کارهمت، یوحنا حکیمی بازیگران، مجید گرجیان فیلمبردار، محمد قومی طراح گریم، مریم کوهکن مشاور حقوقی، امیر نادر بابایی پخش کننده بین المللی، سیاوش شهابی تدوینگر، رکسانا قهقرایی مشاور رسانه ای و... عوامل و بازیگرانی بودند که در اکران خصوصی این فیلم حضور داشتند.

«بی صدا» داستان یک نویسنده مشهور مبتلا به بیماری سرطان به نام پیام با بازی «پیام دهکردی» است که برای تامین مخارج درمان خود به ناچار با روزنامه‌های زرد همکاری می‌کند. این فیلم از چهارشنبه اول اسفند ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها