پیکر شهید «یونس امیری» در چهارمحال و بختیاری تشییع شد

‌پیکر پاسدار مدافع وطن «یونس امیری» ظهر امروز بر دستان مردم ولایتمدار بروجن تشییع و در زادگاهش روستای دهنو به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۳۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 18February 2019

پیکر شهید «یونس امیری» در چهارمحال و بختیاری تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، پیکر شهید مدافع وطن «یونس امیری» با حضور گسترده مردم شهرستان بروجن پس از تشییع در شهرهای بروجن، فرادنبه و طواف در امامزاده علی ابن احمد و اقامه نماز در روستای دهنو زادگاه وی به خاک سپرده شد.

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع وطن، اظهار داشت: مردم در صحنه‌های مختلف پای ارزش‌های دینی و انقلابی خود ایستاده‌اند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سردار اکبری افزود: این شهیدان در دفاع از وطن به شهادت رسیدند تا آرامش و امنیت مردم پایدار باشد.

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح بخصوص سپاه با تأسی از حماسه عاشورا و فرهنگ دینی همواره جان بر کف در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده و از کشور دفاع می‌کنند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که مردم انقلابی، جوانان و نیروهای نظامی و انتظامی ما پیشمرگان کشور هستند و همانطور که در 40 سال گذشته تهدیدها و تحریم‌های دشمن را خنثی کردند با همین روحیه راه خود را ادامه می‌دهند.

شهید یونس امیری متولد 1362 دارای یک فرزند دختر بود که در حادثه تروریستی زاهدان به همراه 26 تن دیگر از همرزمان خود شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار