فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

دشمن به دنبال تزریق ناامیدی و سیاه‌نمایی در جامعه است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: امروز دشمن درصدد تزریق ناامیدی و سیاه نمایی در جامعه است و نباید از این موضوع به سادگی گذشت.
کد خبر: ۳۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 18February 2019

دشمن به دنبال تزریق ناامیدی و سیاه‌نمایی در جامعه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان این یگان‌، وفاداری به ارزش‌های دینی و انقلابی را لازمه افزایش قدرت و اقتدار کشور عنوان و اظهار کرد: دشمنان نظام همواره در صدد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام هستند که در مقابله با این حربه دشمن، حفظ هوشیاری و پاسخگویی به مطالبات مردمی باید در صدر مهم‌ترین دغدغه های مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را به ستوه آورد و ناامید کرد، افزود: انقلاب اسلامی ما ساده به دست نیامده است، جوانان ما در این راه و در مسیر شکوفایی این انقلاب جان‌های خود را فدا کرده‌اند تا ثمره این انقلاب برای نسل‌های بعدی باقی بماند، حال وظیفه ما این است که اجازه ندهیم تا این نهال انقلاب که اکنون درختی تنومند است توسط معاندان و بدخواهان مورد هجمه قرار بگیرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: دشمنان هیچ‌گاه آرام نمی‌نشینند، زمانی ادعا می‌کردند که اجازه نخواهند داد جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی انقلاب خود را ببیند و برای این خیال باطل نقشه‌های زیادی نیز کشیده بودند؛ ولی دیدیم که به کوری چشم دشمنان و معاندان نظام جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بسیار باشکوه‌تر و بهتر از همیشه برگزار شد و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور کشورمان با حضور پرشور و گسترده در این جشن بزرگ و راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که نه‌تنها جشن چهل سالگی را با افتخار برگزار می‌کنند، بلکه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: توان نظامی، انتظامی، دفاعی و روحیه قوی نیروهای مسلح که امروز دشمن از آن رنج می‌برد از دیگر برکات انقلاب اسلامی است و در نیروی انتظامی کسب اعتماد مردمی و رسیدن به پلیس آرمانی در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌هاست.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی، کینه خودشان را از عظمت و شکوه حضور مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب با وقاحت و عصبانیت تمام در حادثه تروریستی اخیر در زاهدان نشان دادند  و تعدادی از جان برکفان سپاه پاسداران را به شهادت رساندند.

این مقام انتظامی بیان کرد: امروز دشمن درصدد تزریق ناامیدی  و سیاه‌نمایی در جامعه است و نباید از این موضوع به سادگی گذشت.

وی در پایان با بیان اینکه امروز یگان‌های ویژه ناجا، پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی، رهرو شهیدان و پیشانی اقتدار نظام در برابر دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: برای ایستادگی در برابر  توطئه دشمنان خون‌های زیادی پای این درخت تنومند انقلاب ریخته شده و همه ما موظف به حفظ حراست از انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار