نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بسیج خادم مردم است/ اخلاص و روحیه جهادی تقویت شود

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان اینکه فلسفه تشکیل بسیج به‌فرمان امام راحل خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: بسیج در این چهار دهه همواره خادم مردم بوده است.
کد خبر: ۳۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ - 18February 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه دوشنبه در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به میزبانی مسجد عابدینه سمنان ضمن بیان اینکه بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل در همان روز‌های آغازین انقلاب تشکیل‌شده است، اظهار داشت: این نهاد مردمی با حضور در روستا‌ها به سازندگی پرداخت که این گام آن‌ها همچنان ادامه‌دار است لذا بسیج خادم و خدمت‌گزار مردم بوده و هست.

وی بابیان اینکه بسیج مستضعفین منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم ساکن در مناطق محروم بوده است، اضافه کرد: یکی از خصلت‌های بسیج کار خالصانه کردن است و ازاین‌رو به تعبیر امام راحل از آن‌ها به عنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دست ضعیفان را گرفتن می‌بایست تقویت شود، ابراز داشت: ازآنجا شیطان که می‌خواهد اخلاص را از انسان بگیرد بنابراین می‌بایست این خالصانه کارکرد در بین همه گروه‌های مختلف جامعه تقویت شود، زیرا با اخلاص می‌توان امت اسلام را یاری کرد.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: مردم به بسیج ارادت خاصی دارند، زیرا خدمت خالصانه آن‌ها را بار‌ها در روستا‌ها دیده‌اند و باید گفت: اگر اخلاص نباشد تمام اقدامات بی فایده خواهد بود که خوشبختانه در بسیج تمام و کمال این خصلت وجود دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار