فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

مکتب انقلاب اسلامی عامل ایجاد جنبش‌های مقاومت در منطقه است

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز شکل‌گیری گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله انصارالله، حشدالشعبی و... همگی ناشی از انتقال فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی و نفی سلطه بیگانگان از مکتب انقلاب اسلامی به اذهان ملت‌های مسلمان منطقه است.
کد خبر: ۳۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ - 19February 2019

مکتب انقلاب اسلامی عامل ایجاد جنبش های مقاومت در منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی راد» که در مسجد مهدیه (عج) کارخانه قند شهرستان ورامین برگزار شد با اشاره به حماسه‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم در سوریه اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی دشمنان نظام تصور نمی‌کردند علی‌رغم تمام برنامه‌های ضد دینی و مذهبی در چارچوب تهاجم فرهنگی، جمهوری اسلامی رزمندگان شهادت طلبی همچون دوران دفاع مقدس تربیت کرده باشد، اما رشادت‌ها و از‌خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم، تمامی معادلات آنها را برای شکست دادن محور مقاومت و تسخیر خط مقدم این محور یعنی «سوریه» برهم زد.

حسن‌زاده گفت: در عین حال شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان و مال و ناموس خود حجت را برهمه دوست داران و پیروان انقلاب اسلامی تمام کردند که باید حافظ و پشتیبان این نظام و آرمان‌های آن باشند.

این مسئول با اشاره به برخی خصوصیات اخلاقی شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد، تصریح کرد: اثربخشی سیره و منش رفتاری شهدا بعد از شهادت آنان در جامعه بیشتر نمود پیدا کرده و آثار و برکات خود را نشان می‌دهد که این خود ناشی از خلوص عمل و نیات پاک و خدائی شهداست.

وی با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب، شهدای مدافع حرم را از پیش قراولان برداشتن گام دوم انقلاب و اشاعه دهنده فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در خارج از مرزهای ایران دانست و متذکر شد: امروز شکل‌گیری گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله انصارالله، حشدالشعبی و... همگی ناشی از انتقال فرهنگ مقاومت و ظلم‌ستیزی و نفی سلطه بیگانگان از مکتب انقلاب اسلامی به اذهان ملت‌های مسلمان منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها