مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

بسیاری از معضلات اجتماعی به دلیل دور شدن از فرهنگ دفاع مقدس است

«غلامرضا حقایق‌پور» گفت: بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه به جهت دور شدن از فرهنگ دفاع مقدس است و بازگشت به این فرهنگ والا در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.
کد خبر: ۳۳۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ - 19February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، اظهار داشت: امروزه بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه به دلیل دور شدن از فرهنگ دفاع مقدس است و بازگشت به این فرهنگ والا در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

این مسئول با اشاره به جمله رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دفاع مقدس یک گنج محسوب می‌شود، گفت: با وجود تلاش‌های بسیار در این حوزه آن‌طور که باید نتوانستیم از این گنجینه الهی در ترویج فرهنگ در جامعه بهره ببریم.

وی افزود: در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بنیاد شهید مقرر شد تا در ساماندهی گلزار و یادمان‌های شهدای گمنام با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز مشارکت داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه با اشاره به مشکلات به وجود آمده در تامین هزینه‌‌های درمانی ایثارگران و خانواده معظم شهدا ابراز داشت: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید تحت تاثیر این مسئله واقع شده و به اولویت برنامه‌ها و پیگیری‌های ما تبدیل شده و تلاش می کنیم تا هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین ابراز داشت: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رزمندگان و خانواده‌های شهدای استان قزوین آمادگی دارد تا با بنیاد شهید استان در برنامه‌های مشترک همکاری کامل داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان‌های شهدا از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.

بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه به جهت دور شدن از فرهنگ دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار