سردار غیب‌پرور:

مشکلات موجود ناشی از عدم خودباوری برخی‌ مسئولان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکل موجود در کشور نبود خودباوری در برخی‌ مسئولان است و اگر این خودباوری را بیشتر کنیم هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 19February 2019

مشکل موجود در کشور عدم خودباوری در برخی‌ مسئولان استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «غلام‌حسین غیب‌پرور» صبح امروز در حاشیه بازدید از محله اسلامی سرداران شهید سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تهیه جهیزیه توسط خیران برای خانواده‌های نیازمند اظهار داشت: 40 سری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند سمنان توسط مردم نیکوکار و خیر تهیه‌ شده که هر سری به ارزش 12 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از این جهیزیه‌ها با منابع دولتی یا منابع سپاه و بسیج تأمین نشده و خیرات مردم است، افزود: اینکه این جهیزیه توسط خود مردم خیر تهیه می‌شود و مردم به مجموعه سپاه و بسیج اعتماد می‌کنند، سرمایه‌ای برای ما است.

غیب‌پرور گفت: راهبرد اساسی ما در دوران دو ساله بسیج، خدمت به مردم است که بر همین اساس، گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب اسلامی را در حضور دائمی مردم در صحنه دانست و اضافه کرد: اگر در 22 بهمن امسال مردم حضور پیدا نمی‌کردند، چه می‌شد؟ همگان به پشتوانه مردم در نظام ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر بگوییم مردم در میدان باشند که هستند، این نافی مسئولیت دستگاه‌های حاکمیتی نیست بلکه مسئولیت آن‌ها مضاعف می‌شود، ابراز داشت: مسئولان در تمام رده‌ها در مقابل مردم نباید کوتاهی کنند.

غیب‌پرور ادامه داد: اگر خدمت از جنس مخلصانه انجام نشود، چه به روز ما می‌آید؟ شاید دنیا را بگذرانیم؛ اما قدر مسلم آخرت همه گرفتار هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم، یادآور شد: مسئولان باید بیش از امروز کار کنند و جوابگوی نیازهای مردمی باشند.

غیب‌پرور با بیان اینکه کشور ایران کشوری فقیری نیست بلکه غنی است، متذکر شد: مشکل موجود در کشور نبود خودباوری در برخی‌هاست؛ اگر این خودباوری را بیشتر کنیم هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

وی با اشاره به افزایش گروه‌های داوطلب مردمی برای تهیه جهیزیه نوعروسان بیان داشت: آمار دقیق تعداد جهیزیه‌ها وجود ندارد؛ چرا که گروه‌های مردمی داوطلب دارند کار انجام می‌دهند که شمارش آن از دست ما خارج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار