سردار غیب‌پرور:

جنس انقلاب اسلامی و رسالت بسیج پیشرفت و توسعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه خدمت‌رسانی در بسیج وجود دارد و باید تقویت نیز شود و جنس انقلاب اسلامی و رسالت بسیج پیشرفت و توسعه است.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 19February 2019

پیشرفت و توسعه، جنس انقلاب اسلامی و رسالت بسیج است.به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های منتخب بسیج استان سمنان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه بسیج با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در راه مردم و در مسیر خدمت به آن‌ها قرار دارد، اظهار داشت: امروز بسیج با توکل به خدا و کمک مردم برای رفع مشکلات کشور آماده کمک‌رسانی است.

وی بابیان اینکه روحیه خدمت‌رسانی در بسیج وجود دارد و باید تقویت نیز شود، افزود: پیشرفت و توسعه، جنس انقلاب اسلامی و رسالت بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خواستار حرکت پرشتاب بسیج به سمت خدمت‌رسانی به مردم شد و تأکید کرد: باید از ظرفیت بسیجیان در خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

غیب‌پرور بابیان اینکه دشمنی‌های دنیای استکبار با مردم ایران همچنان ادامه دارد و در این شرایط باید از ظرفیت بسیجیان بیش از گذشته استفاده کرد، گفت: امروز بسیج یک نیروی مردمی و تأثیرگذار در ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی چهار دهه است که با انقلاب به دشمنی‌های متعددی پرداخته‌اند اما آنچه باعث شده این دشمنان آرزوی سقوط ایران اسلامی را به گور ببرند، حضور پرشور مردم در صحنه‌هایی مانند بسیج و سازندگی است امروز بر همگان مسجل شده که همواره خواسته‌اند برای ملت ایران سختی ایجاد کنند و ما را در تنگنا قرار دهند؛ اما با حضور همیشگی مردم درصحنه تا امروز به اهداف خود دست نیافته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز بسیج برای رفع مشکلات کشور در بخش‌های مختلف آماده کمک است و باید از ظرفیت‌ها و توان بسیجیان به‌خوبی استفاده شود چراکه روحیه خدمت‌رسانی به مردم در بطن بسیج قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار