«علیرضا پناهیان» تصریح کرد؛

سبک زندگی اسلامی مهمترین «گام دوم انقلاب»

حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون انقلابی استان بوشهر گفت: در بیانیه مهم «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب بر سبک زندگی توجه ویژه‌ای داشته است.
کد خبر: ۳۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 19February 2019

سبک زندگی اسلامی مهمترین «گام دوم انقلاب»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز (سه شنبه) در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون انقلابی استان بوشهر با محوریت «نقش حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه علما ورثه انبیا هستند، اظهار داشت: در بیانیه مهم «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب بر سبک زندگی توجه ویژه ای داشته است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از 15 سال پیش به سبک زندگی اسلامی پرداخته اند، گفت: در بیشتر زمینه ها به غیر از سبک زندگی پیشرفت داشته ایم.

استاد حوزه و دانشگاه در این گردهمایی که با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی به چگونگی زندگی کردن می پردازد، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید به جزئیات سبک زندگی اسلامی بپردازند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی به بخشی از سبک و طراحی بشر بر می گردد به امنیت شغلی اشاره کرد و افزود: مهمترین عامل صدمه زدن به دانش آموزان در دوران دبیرستان بیکاری است که امروز کار انقلابی در دبیرستان‌ها این است که زمینه کارآفرینی و کارآموزی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

پناهیان بخشی از رسالت عالمان دینی را تبلیغ دین و هدایت سیاسی دانست و اظهار داشت: طلاب نباید خود را به مبانی و اعتقادات از جمله حجاب بانوان محدود کند.

استاد حوزه و دانشگاه به نقش اقتصاد مقاومتی و اهمیت زنان در خانواده اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به انقلاب کمک کنیم باید گام به گام همراه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قدم برداریم.

وی گفت: دشمنان متوجه شده اند که نمی‌توانند از نظر عقیدتی به ما حمله کند؛ زیرا دین از پشتیبانی عقل برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار