سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی گرامیداشت واقعه طبس

«محمدرضا حسنی مقدم» گفت: ضروری است یک دبیرخانه دائمی برای گرامی داشت واقعه ۵ اردیبهشت در استان خراسان جنوبی در طول سال داشته باشیم چراکه این واقعه یکی از حوادث تاریخی مهم است.
کد خبر: ۳۳۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 19February 2019

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی گرامی داشت واقعه طبسبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا حسنی مقدم» سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی گرامی داشت واقعه طبس، در بیرجند اظهار داشت: حادثه ای که در صحرای طبس اتفاق افتاده اگر در هر جای دنیا اتفاق می افتاد، به صورت چشم‌گیری گرامی داشت می شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه تا اکنون فضای مناسبی برای حضور میهمانان در فضای این رویداد آماده نشده است، گفت: برای این مراسم باید میهمانان مختلفی را دعوت کنیم ولی لازمه اش این است که یک فضای مناسب و حداقلی برای شرکت کنندگان فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: صحرای طبس می توانست یک جاذبه گردشگری خوب داشته باشد که سازمان های مرتبط با آن، کم کاری کرده اند.

حسنی مقدم با بیان اینکه 38 سال از این واقعه گذشته است اما همچنان برای معرفی آن مشکل داریم، اظهار داشت: آنقدر این واقعه تاریخی مهم است که همه دشمنان و حتی کسانی که اعتقاد به خدا و الطاف الهی ندارند به آن اذعان داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در آن واقعه دست خدا عیان بوده است و ما حتی روی همین قسمت آن هم کار نکرده ایم، گفت: مراسم گرامی داشت آن یک شبه اتفاق نمی افتد اما با توجه به زمانی که داریم می بینیم خیلی کار خاصی نمی شود کرد.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: اگر فضای مورد نیاز آماده باشد در طول سال مورد بهره برداری قرار می گیرد اما باید دستگاه های دیگر ورود پیدا کنند تا میهمانان در شرایط سخت نباشند.

حسنی مقدم خاطرنشان کرد: حضور سخنرانان، میهمانان و برنامه ها بر غنای جلسه و بازتاب آن خواهد افزود و تلاش می شود تا از کسانی که در آن واقعه نقش داشته اند دعوت به عمل آید.

وی متذکر شد: درواقع استان خراسان جنوبی متولی مراسم 5 اردیبهشت است که در این سالها خوب عمل نکرده است .

سرپرست معاونت سیاسی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: ضروری است یک دبیرخانه دائمی برای گرامی داشت واقعه 5 اردیبهشت در استان خراسان جنوبی در طول سال داشته باشیم چراکه این واقعه یکی از حوادث تاریخی مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها