سیاست‌های رسانه‌ای راهیان نور تصویب شد

سیاست‌های رسانه‌ای راهیان نور، باید‌ها و نباید‌های رسانه‌ای آن تصویب و ابلاغ شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 19February 2019

سیاست‌های رسانه‌ای راهیان نور تصویب شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «سیاست‌های رسانه‌ای عملیات فرهنگی راهیان نور؛ بایدها و نبایدهای رسانه‌ای» روز گذشته در دومین نشست شورای مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی راهیان نور تصویب و ابلاغ شد.

این سیاست ها که همزمان با آغاز ایام اوج راهیان نور جنوب کشور منتشر شده است، می‌تواند راهنمایی کاربردی برای آن دسته از اهالی رسانه باشد که قصد انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با راهیان نور را دارند. از سوی دیگر، زائرانی که به ضبط وقایع و رویدادهای سرزمین نور علاقه دارند و می‌خواهند از رویکردهای کلی رسانه‌ای در این خصوص مطلع باشند نیز در زمره مخاطبان این سیاست ها هستند.

سیاست‌های رسانه‌ای راهیان نور در فصل های مختلف تدوین شده است که به نقش کارکردی رسانه‌ها در عملیات بزرگ راهیان نور می پردازد که از جمله آنها می‌توان به؛ اطلاع رسانی جامع و فراگیر، تبدیل جریان عاطفی راهیان نور به تعقل و معرفت، کارکرد فرهنگ‌پذیری و کارکرد یکپارچه‌سازی رسانه‌ها اشاره کرد.

کتاب سیاست‌های رسانه‌ای راهیان نور؛ بایدها و نبایدهای رسانه‌ای توسط مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور تهیه شده است.

علاقمندان می‌توانند کتاب را از اینجا دریافت کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها