فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

تبعیت از ولی فقیه وصیت شهداست

«مهدی صادق احمدی» با اشاره به اینکه نخستین وظیفه و تکلیف ما براساس نص صریح وصیت شهدا تبعیت از امام، رهبر و ولی است، گفت: این حرف همه خانواده شهدا نیز است و اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم بخاطر همین مسئله است.
کد خبر: ۳۳۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 19February 2019

تبعیت از ولی فقیه وصیت شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی صادق‌احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا در بیرجند اظهار داشت: اگر همان طور که مردم گوش به فرمان ولی، و امام خود هستند مسئولان هم توجه کنند همه مشکلات کشور رفع می شود.

وی افزود: مهمترین وظیفه امروز مردم حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب است و تکلیف ما این است که به شایعه‌های دشمن توجه نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه نخستین وظیفه و تکلیف ما براساس نص صریح وصیت شهدا تبعیت از امام، رهبر و ولی  است، بیان داشت: این حرف همه خانواده شهدا نیز است و اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم بخاطر همین مسئله است.

صادق‌احمدی یادآور شد: امروز در هر زمینه ای که مشکل پیدا می کنیم جایی است که به حرف ولی خود توجه نکرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به سخنان روز قبل مقام معظم رهبری در دیدار با مردم «آذربایجان» گفت: ایشان در این سخنرانی تاکید به بزرگداشت نام و یاد شهدا و نیز به وضعیت بد استکبار جهانی اشاره کردند.

صادق‌احمدی با بیان اینکه دوران نورانی و پرجاذبه دفاع مقدس که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچون یک گنج و معدن طلا است چرا که در آن دوران جوانانی به عرصه نبرد وارد شدند که به گفته امام راحل راه صد ساله را یک شبه سپری کردند.

وی اضافه کرد: بزرگان به ما آموختند که تا می‌توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم و در این فرصت کوتاه عمر و زندگی دنیوی از تجربه معنوی عالمان استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در جلسه شهدا باید وصیت نامه های شهدا را مرور کنیم، یادآور شد: به فرموده امام راحل اگر وصیت شهیدان را بخوانیم مثل این است که 50 سال عبادت کردیم.

صادق‌احمدی تصریح کرد: وقتی وصیت نامه شهدا را می بینیم گویی شهیدان برای شرایط امروز با ما سخن گفتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیلی افراد تصور می کنند که چون گرفتار هستیم یعنی از خدا دوریم اما شهدا ثابت می کنند چون از خدا دوریم گرفتاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار