سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

ناجا به دراویش تذکر داده بود/ مأموران ناجا شروع کننده درگیری نبودند

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه دراویش شروع کننده درگیری بود، گفت: ناجا بارها به آن‌ها تذکر داده بود؛ اما دراویش رفتار ناپسندی در برابر رزمندگان اسلام نشان دادند.
کد خبر: ۳۳۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 19February 2019

ناجا به دراویش تذکر داده بود/ دراویش شروع کننده درگیری بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه نخستین سالگرد شهدای پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در درگیری‌هایی که سال گذشته شاهد آن بودیم دراویش گنابادی مسیر انحرافی را طی کردند که موجب ایجاد درگیری و اغتشاش شد. بارها به آن‌ها تذکر داده شده بود؛ اما رفتار ناپسندی در برابر رزمندگان اسلام نشان دادند.

وی گفت: نیروی انتظامی در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد؛ اما در این نبرد ناجوانمردانه به شکل مظلومانه‌ای نیروهای ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار رحیمی تصریح کرد: هنوز داغ این جوانان تازه است و امروز شاهد هستید که جمعیت بسیار عظیمی برای زنده نگه داشتن نام شهدای فاطمیه در کنار هم جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: دو ماه ما با دراویش درگیر بودیم. نیروی انتظامی هرگز این درگیری‌ها را آغاز نکرده بود و تماماً صبوری کامل با آن‌ها رفتار می‌شد؛ اما دراویش بودند که از چوب و کوکتل مولوتوف استفاده کردند. آنها شروع کننده درگیری بودند و در نهایت موجب چنین جنایتی شدند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها