رئیس فدراسیون تکواندو:

شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: باید تلاش کنیم شهدا به نسل امروز معرفی کنیم، زیرا شهدا اسطور‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند.
کد خبر: ۳۳۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ - 19February 2019

شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید‌محمد پولادگر عصر امروز در مراسم تجلیل از شهدای شاخص تکواندو اصفهان اظهار داشت: فداکارترین، مخلص‌ترین و متعهد‌ترین انسان‌های معاصر شهدای عزیز هستند که با نثار جان خود اقتدار و استقلال ایران اسلامی را رقم زده‌اند؛ بزرگی شهدا به‌گونه‌ای است که دامانی که در آن پرورش یافته‌اند یعنی پدران و مادران آن‌ها، نیز قابل ستایش است.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه عنوان داشت: باید تلاش کنیم شهدا را به نسل امروز که آینده کشور در دست آن‌ها است، معرفی کینم، زیرا چراغ راه هستند؛ این یکی از وظایفی است که فدراسیون تکواندو برای خود در نظر گرفته است.

وی همچنین گفت: هر صنفی باید از شهدای خود تجلیل کند، ما به شهدا نیاز داریم که هدایت‌کننده نسل امروز باشند و روزی نباشد که نام شهدا در کوچه پس‌کوچه‌های ذهن ما گم شود.

پولادگر افزود: شهدا اسطور‌ه‌های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند، جوان امروز به هویت نیاز دارد، بدون شک شهدا ارزشمند‌ترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم؛ نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است، زیرا تنها نبردی بود که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر‌نشان کرد: برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو بسیار سخت بود، زیرا بسیاری از شهدای تکواندو اصفهان را می‌شناسم و ادا کردن حق آن‌ها بسیار سخت است.

شهدای تکواندو پا به پای سایرین در جبهه حضور داشتند

حسین کفعمی نیز در این مراسم بیان داشت: در مقاطع مختلف شهدایی را در راه دفاع از کیان از انقلاب داشته‌ایم، شهدای تکواندو نیز همراه با سایر رزمنده‌ها در جبهه‌ها حضور داشتند؛ در بین 27 شهید اخیر مدافع از امنیت، شهید ابوالفضل موسوی از آران و بیدگل از ورزشکاران بود.

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان افزود: میزبان خانواده شهدای اصفهانی هستیم که از ابتدای انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند، تکواندو رشته پایداری و جوانمردی است و تکواندو‌کاران جان خود را فدا کردند تا این نظام پایدار بماند؛ مردم نیز به پاس تقدیر از شهدا در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها