سپاه امام رضا (ع) معین اقتصاد مقاومتی شهرستان «صالح آباد»

فرمانده سپاه امام رضا (ع) طی امضای تفاهم‌نامه‌ای با استاندار خراسان رضوی، فرماندار و امام جمعه صالح‌آباد به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان و ۱۶ دهستان واقع در مناطق محروم استان شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 19February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بر اساس این تفاهم‌نامه‌ علاوه بر شهرستان صالح آباد 16 دهستان واقع در شهرستان‌های مرزی و محروم استان چون تربت جام، باخرز، تایباد، صالح‌آباد، درگز، خواف، کلات، سرخس و قوچان واقع شده است.

طبق این تفاهمنامه در این 16 دهستان طرح توسعه اقتصاد مقاومتی با محوریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) اجرایی می‌شود.

ضمن آنکه بر اساس این تفاهم‌نامه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دارای مزیت این دهستان‌ها و نیز در شهرستان صالح‌آباد به انجام می‌رسد که زمینه اشتغال، تولید و توسعه را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

البته در این طرح نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه‌های اجرایی و بیش از همه مردم، که بسیار گسترده و مهم است به خوبی دیده شده است.

تحقق رویکرد دولت در دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه‌ای به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی و مزیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه با تکیه بر قابلیت‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون‌زا کردن اقتصاد منطقه و توانمندسازی مردم منطقه از طریق ایجاد سازوکار فعال‌سازی آنها در امر توسعه و با اولویت رفع محرومیت و توسعه اقتصادی و فرهنگی مردم در روستاها بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محور اجرای این طرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار