استاندار لرستان:

در آینده شرایط پایدارتری در اقتصاد خواهیم داشت

«سیدموسی خادمی» گفت: امروز مردم مشکلاتی دارند، اما به همت مردم و با کمک خداوند این مشکلات تمام می‌شود، اوج این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم و هرچه دشمنان می‌توانستند انجام داده‌اند، در آینده شرایط حتما بهتر می‌شود و وضعیت پایدارتری در اقتصاد خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ - 19February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان شامگاه سه شنبه (30 بهمن) در جمع مردم روستای «امام زمان (عج)» از توابع شهرستان خرم آباد اظهار داشت: این روستا روستای پرافتخاری است و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا هم برای همه ما عزیز و محترم هستند و چشم و چراغ ملت هستند، افزود: باید از شجاعت و ایثارگری شهدا یاد بگیریم، ما هم باید همچون شهدا با همه داشته های خود، نظام را حفظ کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر، گفت: قابل قبول نیست برخی به خاطر خواسته های کوچک یا اختلافاتی که دارند بخواهند اصل نظام و انقلاب را زیر سوال ببرند و مشکل ایجاد کنند.

وی یادآورشد: امروز مردم مشکلاتی دارند اما به همت مردم و با کمک خداوند این مشکلات تمام می شود، اوج این مشکلات را پشت سر گذاشته ایم و هرچه دشمنان می توانستند انجام داده اند، در آینده شرایط حتما بهتر می شود و وضعیت پایدارتری در اقتصاد خواهیم داشت.

استاندار لرستان با ذکر این مطلب که دولت همه توانی که داشته را به کار گرفته است تا مشکلات مردم حل شود،تصریح کرد: اغلب روستاها دارای برق، آب و گاز هستند و زیرساخت روستاها تامین شده است.

خادمی توسعه لرستان را نیازمند دو چیز  دانست واضافه کرد: نخست کارهایی که دولت باید انجام دهد که وظیفه دارد مدرسه بسازد، جاده ایجاد کند و زیرساخت فراهم کند که دولت عمده این کارها را انجام داده است و دومین مولفه مورد نیاز در روستا در بخش اقتصاد، اشتغال و رفاه واقعی است؛ این بخش را دولت نمی تواند تامین کند، خود ما باید وارد شویم.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به روستاییان در پایان خاطر نشان کرد: تسهیلات خوب چهار درصدی عشایری و روستایی را داریم،  بیایید و دنبال کار را بگیرید،  ممکن است نیروهای بانکی و اداری و کارشناسی ما کار را قفل کنند، اما اگر شما پیگیری کنید و نماینده روستا پیگیری کند قابل حل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار