تجلیل از ۲ بانوی نویسنده حوزه دفاع مقدس خوزستان در ویژه برنامه فصل رویش

ویژه‌برنامه «فصل رویش» به منظور معرفی بانوان فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و تقدیر از آنها با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ - 19February 2019

تجلیل از 2 بانوی نویسنده حوزه دفاع مقدس خوزستان در ویژه برنامه فصل رویش

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، در ویژه‌برنامه «فصل رویش» که با حضور «سعید اوحدی»، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «مریم مجتهدزاده»، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس و جمعی از بانوان فعال انقلابی و در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد از ۲ بانوی نویسنده خوزستانی تجلیل شد.

ویژه‌برنامه «فصل رویش» به منظور معرفی بانوان فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و تقدیر از آن‌ها با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم از ۴۰ بانوی برگزیده فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تقدیر شد که در میان آن‌ها «حسنه عفراوی» نویسنده کتاب «نخل‌های ابوحمیظه» و سیده «رقیه آذرنگ» نویسنده کتاب «عصمت» از استان خوزستان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش دفاع پرس؛ «نخل‌های ابوحمیظه» روایتی از وقوع جنگ در روستای ابوحمیظه به نویسندگی «حسنه عفراوی» است که شامل ۲۸ خاطره از این رویداد و حادثه است و کتاب «عصمت» نیز به قلم سیده «رقیه آذرنگ» درباره زمانه و زندگی شهیده «عصمت پورانوری» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها