مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حاکمیت را به دنیا عرضه کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ملت ایران اسلامی توانست در میدان مبارزه با نظام سلطه به پیروزی برسد و با صدور انقلاب اسلامی به دنیا، یک مدل جدید برای حاکمیت در جهان پر از ظلم و جور ارائه کرد.
کد خبر: ۳۳۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ - 20February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد تدفین پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در شهر «کاخک»، مراسم بزرگداشتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم شامگاه سه‌­شنبه (30 بهمن­‌ماه) در مصلی این شهر برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این مراسم اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون اسلام عزیز برای اینکه ماندگار و فراگیر شود همیشه فدایی داشته است. خط سرخ شهادت به عنوان میراث انبیا، اولیا و صدیقین به ما رسیده است. این راه پر بهجت از ابتدای خلقت تا کنون جریان داشته است. این خط نورانی رهروان صادقی داشته که پای این مکتب ایستاده و از آنچه داشتند، گذشتند.

وی افزود: در کاروان خوش نام بشریت عده‌­ای از آنها با شهادت گذشتند، عده‌ای هم ثابت قدم و پا برجا در مسیر هستند. راه و دین خدا به کوری چشم آنانی که بغض و کینه‌شان پایان ناپذیر است بی رهرو و بی حامی نمانده و نخواهد ماند.

این مسئول در ادامه به 40 سال مبارزه، مقاومت و شهادت طلبی ملت ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: باید از 40 سالی که گذشت درس بگیریم. در موقعیت­‌هایی که خوب به میدان آمدیم و در برابر دشمنان کوتاه نیامدیم پیروز بودیم و  دشمن را شکست دادیم. در فرازهایی از انقلاب نیز نقص‌­هایی بوده که دشمن با استفاده از آن نفوذ کرد است. هر کجا کوتاهی کردیم آسیب دیدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اراده دشمنان محو اسلام ناب محمدی (ص) و براندازی نظام و ناامید کردن مردم از ادامه راه شهدا بوده است؛ اما اراده ملت ایران اسلامی این بوده که تن به ذلت ندهند و یاور مستضعفین در هر گوشه عالم باشند و این اراده ملت ما محقق شده است.

این مسئول تصریح کرد: ما توانستیم در میدان مبارزه با نظام سلطه به پیروزی برسیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت و انقلاب را حفظ کنیم و با صدور انقلاب اسلامی به جهان یک مدل جدید برای حاکمیت در جهان پر از ظلم و جور ارائه کنیم.

وی در ادامه به نقش بسیج اشاره کرد و ادامه داد: هر کجا بسیج جهان اسلام هویت پیدا کرده و به پا خواسته و به میدان آمده ابرقدرت­‌ها با همه تکنولوژی که دارند در اجرای توطئه­‌های خود راه به جایی نبرده‌­اند. در پرتو جهاد، مقاومت و ایستادگی آزادیخواهان جهان اسلام بوده که دشمنان اسلام مغلوب شدند.

یوسفعلی‌­زاده در پایان گفت: انقلاب اسلامی با همه فراز و فرودها 40 ساله شده است. این انقلاب با تکیه به دین، هدایت­‌های حکیمانه ولایت فقیه، وحدت، حضور در وسط میدان، شهادت طلبی به پیش رفته است و پیروز شدیم و باید با همین منطق انقلاب اسلامی را نیز در 40 سال دوم به پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار