سردار حاجی‌زاده مطرح کرد؛

ائتلاف قدرت‌های جهانی برای مهار انقلاب اسلامی

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز قدرت‌های جهانی برای مهار انقلاب اسلامی ائتلاف تشکیل داده‌اند بر همین اساس جوانان ما باید با قدرت، روحیه انقلابی و توجه به توصیه‌های رهبری قدم پیش بگذارند.
کد خبر: ۳۳۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ - 20February 2019

پیمودن گام دوم انقلاب ساده‌تر از پشت‌سرگذاشتن قدم اول استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان که در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب شاهد دو اتفاق بزرگ بودیم که یکی از آنها حضور مردم در راهپیمایی مردمی بود که زمینه‌ساز ایجاد امنیت و بازدارندگی در توطئه‌های دشمن است و کشور را واکسینه می‌کند.

وی افزود: دومین اتفاق بزرگ صدور بیانیه رهبر معظم انقلاب است که این بیانیه کارنامه‌ ۴۰ ساله انقلاب و عملکرد مردم در یک نگاه است. در بخش دوم گام جدیدی را تبیین کرده‌اند که محور رسیدن به آرمان‌ها است که این ماموریت را به جوانان محول کردند و نقشه راه برای ملت ایران و به‌ویژه جوانان است.

حاجی زاده ادامه داد: بیشتر تحریم ها داخلی است و برخی از روسای بانک های کشور به جای اجرای دستوالعمل های بانک مرکزی، مجری برنامه های استکبار هستند، این افراد اگر فهمیده این کار را بکنند از اعضای ستون پنجم محسوب می شوند و باید با آنها برخورد شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه شرایط سختی که در این ۴۰ سال بوده، توسط جوانان مدیریت شد، ابراز کرد: از ۵ مرحله‌ای که امام خمینی (ره) برای رسیدن آرمان اسلامی ترسیم کردند ما فعلا در مرحله دوم هستیم، پس از پیروزی انقلاب اسلامی که مرحله اول بوده، مرحله دوم یعنی استقرار نظام جمهوری اسلامی تحقق یافته است، برای رسیدن به دولت و تمدن اسلامی که هدف اصلی انقلاب است فاصله داریم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه امروز قدرت‌های جهانی برای مهار انقلاب اسلامی ائتلاف تشکیل داده‌اند، یادآور شد: جوانان ما باید با قدرت، روحیه انقلابی و توجه به توصیه‌های رهبری قدم پیش بگذارند، پیمودن گام دوم ساده‌تر از پشت‌سرگذاشتن قدم اول انقلاب است چراکه تجربه‌ای ۴۰ ساله پیش‌رو ماست. برای حفظ دستاوردهای انقلاب لازم است که به جلو حرکت کنیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کس در هر جایی که هست آنجا را مرکز دنیا ببیند و در هر رشته و تخصصی که دارد کار را در دست بگیرد.

وی با اشاره به شرایط ۴۰ سال اول انقلاب ابراز کرد: در آن دوران ما در شرایط دفاع بودیم و دشمن در شرایط آفند اما در حال حاضر ما نیز در حالت آفند هستیم، زیرساخت‌های فنی و پزشکی در کشور فراهم است، ۳۶ میلیون جوان سرمایه عظیمی است که رهبری از آن نام برد.

حاجی زاده با بیان اینکه ما نباید به دنبال برداشتن تحریم‌ها باشیم بلکه به دنبال بی‌اثر کردن آنها باید باشیم، ادامه داد: غربی‌ها تحریم‌ها را یک بار اعمال کردند اما مسئله مذاکره را بارها پیش می کشند.  تحریم‌ها بیشتر در داخل است، بانک‌ها به جای اجرای بخش‌نامه‌های داخلی، بخش‌نامه‌های وزارتخانه‌ امریکا را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به مبحث معنویت که در بیانیه مقام معظم رهبری آمده است، گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم سرشار از اخلاص، ایثار، شجاعت و توکل هستند. افرادی که با روحیه انقلابی و عمل جهادی در عرصه حضور پیدا کردند و موجب موفقیت شده‌اند.

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وجود مشکلات اقتصادی امروز به دلیل نبود چنین روحیه‌ای است، افرادی که روحیه اشرافیگری دارند در عرصه اقتصاد نمی‌توانند موفق باشند. دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی درصدد ترساندن مردم است.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه برداشتن گام دوم انقلاب حتما با موانعی روبرو خواهد بود، توضیح داد: برای رسیدن به آرمان‌ها سختی‌هایی رانیز باید تحمل کرد، سرسوزنی انتطار کمک از امریکایی‌ها و اروپایی‌ها نباید داشته باشیم، ایندشمنان اگر دستشان برسد همان کاری را با ما می‌کنند که با کاروان سپاهیان زاهدان کردند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در گذشته به دنبال مختل کردن برنامه موشکی ما بودند اما ما از تهدیدات آنها به عنوان فرصت استفاده کردیم.

حاجی زاده در پایان با بیان اینکه امروز در کشور افرادی همچون سردار همدانی‌ها و قاسم سلیمانی‌ها کم نیستند، یادآور شد: ۱۰ سال است که شعار سال بر مبنای اقتصاد تعیین می‌شود مشکلات کنونی به دلیل عمل نکردن به توصیه‌های رهبری است، درکشور نباید درگیر دوقطبی‌سازی شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار