حجت‌الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی مسوولان از طاغوت ارث برده‌اند/ تصمیم‌گیر قیمت کالا‌های اساسی مردم، آمریکایی‌ها نیستند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی توجی برخی مسوولان نسبت به امور کشور و مردم، گفت: عده‌ای صفات ضدارزشی طاغوت را به ارث برده‌اند.
کد خبر: ۳۳۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 20February 2019

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به اهداف مردم از تلاش برای براندازی رژیم منحوس پهلوی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم در زمان قبل از انقلاب به دلایل متعددی نسبت به رفتار و کردار دولتمردان رژیم پهلوی احساس یاس و ناامیدی و در واقع از آن‌ها انزجار داشتند؛ چراکه کمتر دیده می‌شد تا مسوولان و مقامات آن زمان به فکر مردم و توسعه و آبادانی کشور باشند.

وی با بیان اینکه هدف عمده از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه با تمام خصلت‌های حیوانی رخنه کرده در رژیم پهلوی بود، افزود: یکی از خصلت‌های دولتمردان دوران قبل از انقلاب، خوی اشرافی‌گری و عدم توجه به امور کشور و مردم بود که همین امر باعث پیداش کینه ملت نسبت به آن‌ها شده بود.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که در زمان کنونی نیز برخی مسوولان به گونه‌ای زندگی می‌کنند که گویی انقلابی رخ نداده است، گفت: متاسفانه عده‌ای از مسوولان بسیاری از صفات ضدارزشی را از زمان طاغوت به ارث برده‌اند که یکی از بارزترین این صفات غارت بیت‌المال و بی‌توجهی به مسائل روز کشور و دغدغه‌های اقتصادی مردم است.

پژمانفر گفت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید که تحریم‌های غربی‌ها بر اقتصاد کشور ما اثرگذار نبوده است، اما باید به این نکته توجه داشت که مردم به واسطه غفلت و بی تفاوتی برخی مسوولان داخلی نسبت به آنچه که دشمنان برای ما برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند، متحمل شدند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مسوولان گمان می‌کنند پست و مقام‌هایی که امروز در اختیارشان قرار گرفته، ارث پدری و فرصتی برای مال اندوزی است، این تفکر همان تفکری است که در دوران قبل از انقلاب بر کشور حاکم بود. امروز عده‌ای با ظاهری آراسته و انقلابی، اما باطنی خبیث قدم جای قدم‌های مسوولان طاغوت می‌گذارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در صورتیکه که وضعیت معیشتی مردم روز به روز وخیم‌تر می‌شود، دولت نه تنها چاره اندیشی میکند، بلکه پاسخگوی وضعیت بحرانی کنونی نیست.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم تمام گرفتاری‌های امروز کشور را به عوامل خارجی پیوند دهیم، گفت: تصمیم گیرندگان قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم ما، بیگانگان نیستند؛ لذا رانت، قاچاق، حضور دلالان و عدم نظارت دولت بر بازار‌های داخلی همه دست به دست هم داد تا ما شاهد وضعیت کنونی کشور باشیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر وفاداری ملت به نظام و انقلاب اسلامی نبود، امروز کشورمان ملعبه دست استکبار بود. چرا باید تاوان سهل انگاری‌های برخی مسوولان را مردم بپردازند؟ اگر مسولان نسبت به اجرای آرمان‌های انقلاب دقت بیشتر و پافشاری داشتند، قطعا وضعیت ما بهتر از امروز بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها