مسئول کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان خبر داد؛

برگزاری کنگره ادبیات پایداری در اردیبهشت ۱۳۹۸

مسئول کمیته علمی و پژوهشی و کمیته دانشگاهیان دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: برگزاری ضیافت اندیشه با رویکرد گفتمان شهدا، برگزاری کنگره ادبیات پایداری در اردیبهشت ۱۳۹۸، تدوین سرگذشت پژوهشی ۱۴ شهید دانشگاه آزاد اسلامی از ۳۵ شهید از برنامه‌های این کمیته است.
کد خبر: ۳۳۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ - 20February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حمدلله منظری توکلی» مسئول کمیته علمی و پژوهشی و کمیته دانشگاهیان ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 12 برنامه محوری در این کمیته مصوب شده است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کتب درسی و تحلیل رفتاری سبک زندگی شهدا که در قالب یک کتاب آماده شده است، از برنامه‌های این کمیته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره نوشتن پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه داد: ۳ پایان نامه دکتری و ۲ پایان نامه ارشد به عنوان‌های «طراحی الگوی مدیریت فرماندهی فرماندهان و سرداران لشکر۴۱ ثارالله در دفاع مقدس مبتنی بر مدیریت اسلامی» و «طراحی مدل اعتبارسنجی سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی بر مبنای ابرخط مشی فضای مجازی از دیدگاه مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی)» در حال انجام است.

مسئول کمیته علمی و پژوهشی کنگره 6500 شهید استان کرمان گفت: پیگیری ایجاد رشته‌های تخصصی دفاع مقدس از طریق شورای گسترش وزارت علوم و دانشگاهها، بازدید علمی از قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، برگزاری ضیافت اندیشه با رویکرد گفتمان شهدا، برگزاری کنگره ادبیات پایداری در اردیبهشت 1398، تدوین سرگذشت پژوهشی ۱۴ شهید دانشگاه آزاد از دیگر فعالیت‌های قابل ذکر می‌باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برگزاری ۳ کرسی آزاد اندیشی در راستای گفتمان کنگره شهدا، خدمات دارویی و پزشکی که توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است، از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی گفت:برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس با محوریت کنگره، اختتامیه جشنواره سراسری هنر و ادبیات و پژوهش‌های دینی که  ۵ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ اثر برگزیده شده است.

همچنین رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله، با اشاره به اینکه هدف برگزاری برنامه‌ها این است جوانان به فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کنند افزود: دیدار با جانبازان، طرح رادیو مدرسه، معلم راوی، راه اندازی وب سایت مبصرون، نقد کتاب دفاع مقدس، زندگی به سبک شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی ستاد می‌باشند.

«محمدجواد صادق زاده»، افزود: برنامه‌های سه دقیقه با شهدا در صبحگاه مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان، فصل رویش دانش آموزی، «رادیو مدرسه» از دیگر برنامه ها اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها