مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

عزت کنونی ایران به خاطر خون شهداست

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به‌یاد داشته باشیم که عزت کنونی ایران به خاطر خون شهداست.
کد خبر: ۳۳۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ - 20February 2019

عزت کنونی ایران به خاطر خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «حمیدرضا خانپور» مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به مشارکت جدی شرکت شهرک‌های صنعتی در پروژه‌های فرهنگی دفاع مقدس عنوان کرد: بدین منظور المان شهدا را در بهترین نقطه شهرک صنعتی کاسپین احداث و طی نامه‌ای درخواست تدفین پیکر شهدای گمنام را به اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ارائه دادیم.

«خانپور» تاکید کرد: باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به‌یاد داشته باشیم که عزت کنونی ایران به خاطر خون شهدا است.

در ادامه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، پاسدار ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است بیان داشت: این بنیاد در عصری که آزادگی، انسانیت، معنویت و حقیقت آفرینش در سایه سیاهی استعمارگران و استثمارگران جهانی رنگ می باخت، امید دوباره در رگ‌های مظلومان جهان جاری ساخت. 

پیری تصریح کرد : این بنیاد با هدف حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌ های دفاع‌ مقدس و ثبت حماسه‌های جاودانه امت اسلام و جلوگیری از نابودی، تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گران ‌بهای خون پاک ایثارگران دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکیل شد. 

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور دکتر خانپور به این اداره ابراز امیدواری کرد: با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در اجرای برخی از برنامه‌های شاخص دفاع مقدس، شاهد ارتقا و ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار