استاد حوزه و دانشگاه:

مسیر ولایت تنها راه سعادت و رسیدن به آرمان‌های بلند است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مسیر ولایت تنها راه سعادت و رسیدن به آرمانهای بلند است، گفت: حضرت ام البنین(س) همواره در کنار ولایت بود و تا آخرین لحظه از این هدف و آرمان خود کوتاه نیامد.
کد خبر: ۳۳۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ - 20February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در ایام شهادت حضرت‌ ام‌البنین (س)، یادواره شهدای محله طالقانی کوهبنان با حضور مسئولان؛ خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل تکیه شهید بهشتی شهرستان به همت پایگاه مقاومت حضرت ام‌البنین (س) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «اسماعیل بیانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: بعد از جنگ احد گروهی به مقام و منزلت شهیدان حسرت می‌خوردند در حالی که در قرآن داریم که شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار رزق و روزی دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهیدان ناظر رفتار ما هستند افزود: آنان در دامان مادرانی مومنه، عاشق و دلداده اهل بیت (ع) پرورش پیدا کردند و با شجاعت  راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

بیانی ادامه داد: مادرانی فداکار که الگوی صبر بودند و پا به پای همسران و فرزندانشان در جبهه‌ها حضور یافتند و حقیقتا آگاهانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادند، چون آنان درس شهامت، وفاداری و صبر را از حضرت زینب (س) فرا گرفتند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مسیر ولایت تنها راه سعادت و رسیدن به آرمانهای بلند است، گفت: حضرت ام البنین (س) همواره در کنار ولایت بود و تا آخرین لحظه از این هدف و آرمان خود کوتاه نیامد و فرزندانش را در این مسیر تقدیم اسلام نمود و در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها