معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیانیه «گام دوم انقلاب» تکلیف را برای همه مشخص کرده است

امیر «محمد محمودی» گفت: فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌های دهه پنجم انقلاب را تدوین و تکلیف را بر همه ما مشخص کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 20February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمد محمودی در گفت‌وگو با آنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا در این بیانیه، برنامه‌های دهه پنجم انقلاب اسلامی را تدوین کردند و نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکلیف را برای همه ما مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه رهبری در این بیانیه جوانان را بیشتر مورد خطاب قرار داده‌اند، تصریح کرد: جوانان در پیشرفت و توسعه علوم و مبارزه با فساد نقش مهمی دارند و در این خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس مأموریت‌هایی که دارد، موظف است علاوه بر حفاظت از مرزها، برای اجرای مفاد این بیانیه برنامه‌ریزی داشته باشد.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأسیس اتاق‌های فکر در ارتش، گفت: با تشکیل اتاق‎های فکر در مرکز مطالعات راهبردی آجا و بخش‌های مختلف ارتش، تمامی مفاد این بیانیه مورد بررسی قرار داده شده‌اند تا بتوانیم در زمان و مکان مشخص و در راستای مأموریت‌های ارتش آن‌ها را مورد استفاده قرار دهیم.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: ویژگی مهم ارتش که آن را از نهاد‌های دولتی متمایز می‌کند، برداشتن گام‌های عملی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ان‌شاءالله امیدواریم سازمان‌های کشوری هم، چنین گام‌های عملی را بردارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار