مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خبر داد؛

برگزاری ششمین همایش بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در قزوین

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری ششمین همایش بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ - 20February 2019

ششمین همایش بین المللی اسوه های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می شودامیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، ششمین همایش بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همسر سید محسن موسوی از دیپلمات های ربوده شده در لبنان دعوت به عمل شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین نقش مادرانه همسران ایثارگران و شهدا و تاسی آنان به الگوی فاطمی و زینبی، جریان سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگران در جامعه و بویژه در نسل جدید و ارائه الگوی عملی و دست یافتنی از سیره فاطمی است.

وی عنوان کرد: این برنامه که با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد، از ۳۰ مادر و همسر شهید تجلیل می شود.

پیری ادامه داد: در این برنامه علاوه بر برگزاری برنامه های شادی همچون مولودی و اجرای گروه سرود ثارالله، از کتاب گهواره‌های نیلوفری نیز رونمایی خواهد شد.

ششمین همایش بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت قزوین ۸ اسفند ماه ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین ارتش ۱۶ زرهی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار