عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حادثه تروریستی زاهدان ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور را نشان داد

محمدعلی پورمختار گفت: یکی از مهمترین مقوله‌های هر کشوری ثبات امنیت آن سرزمین است و ما زمانی می‌توانیم از این نعمت بزرگ بهره‌مند باشیم که مقدمات آن را فراهم کنیم؛ لذا یکی از اقدامات مهمی که نمایندگان باید در این روز‌ها انجام دهند، تلاش برای افزایش بودجه دفاعی کشور است.
کد خبر: ۳۳۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ - 20February 2019

محمدعلی پورمختار نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در تامین امنیت کشور اظهار داشت: حادثه اخیر تروریستی سیستان نشان داد که پاسداران انقلاب اسلامی برای حافظ امنیت کشورمان نگاهی فرا قومی دارند و برای آن‌ها فرقی نمی‌کند که زاده کجا هستند؛ لذا برای انجام رسالت خود در اقصی نقاط این آب و خاک حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشورمان در سایر عرصه‌ها برای آبادی ایران جهاد می‌کنند، گفت: به عنوان مثال نقش سپاه برای سازندگی و محرومیت‌زدایی از کشور و به خصوص نقاط دور افتاده همیشه داوطلبانه وارد عمل شده و ما در حال حاضر آثار اقدامات جهادی آن‌ها را شاهد هستیم.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که نیرو‌های مسلح از بدو ظهور انقلاب تا کنون برای خدمت به کشور از حاشیه‌ها دور بوده و هرگز از انجام وظایف محوله شان شانه خالی نکرده‌اند، تصریح کرد: بنده عقیده دارم اگر ساماندهی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به نیز به نیرو‌های مسلح واگذار می‌کردند قطعا عملکرد مطلوب‌تری نسبت به برخی از مسوولان و دولتمردان در کارنامه غرورآفرین خود ثبت می‌کردند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه سال جدید که اکنون جز مهمترین دستورکار‌های خانه ملت است، تاکید کرد: یکی از مهمترین مقوله‌های هر کشوری ثبات امنیت آن سرزمین است و ما زمانی می‌توانیم از این نعمت بزرگ بهره‌مند باشیم که مقدمات آن را فراهم کنیم؛ لذا یکی از اقدامات مهمی که نمایندگان باید در این روز‌ها انجام دهند، تلاش برای افزایش بودجه دفاعی کشور است.

پورمختار گفت: وقتی که نیرو‌های مسلح توطئه‌های تروریست‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند و جواب قاطع به اقدامات آن‌ها می‌دهند این امر باعث تقویت غرور ملی می‌شود؛ باید بپذیریم که این موفقیت‌های مجاهدان انقلاب اسلامی مستلزم اعتبارات کافی در بودجه دفاعی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار