سردار سپهر:

لزوم بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه/ بسیج نخبگان علوی تربیت کند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی و روشنگری در جامعه گفت: اگر مردم درست انتخاب نکنند، دچار مشکلات بدتری نسبت به وضعیت فعلی می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ - 20February 2019

اگر مردم درست انتخاب نکنند دچار مشکلات بدتری می‌شوندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نهمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه در بسیج اقشار چند قشر هستند که واقعا در زمینه تحقق اهداف سازمان بسیج و رهبری پیشتاز هستند، اظهار داشت: بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی واقعا اگر این‌ها موفق عمل کنند موفق شده‌ایم یکی از زمینه‌های ظهور یعنی پیشرفت علم را محقق کنیم.

وی افزود: در هر قشر بسیج که ورود کردیم، باید نظام علمی تولید کنیم که این را رهبری هم فرمودند؛ اما دومین کاری که باید اتفاق بیفتد، پرورش نیروی انسانی است؛ یعنی باید نخبگان علوی تربیت شوند.

سردار سپهر با اشاره به فعالیت‌های بسیج در دفاع مقدس بیان کرد: بسیج در جنگ هم ثابت کرد که بیشترین بار جنگ و جبهه‌های مقاومت به دوش بچه‌های بسیج بوده، چون جبهه‌های مقاومت نیرو‌های همدل و شهادت طلب و الگو می‌خواست که این خلأ را بچه‌های بسیج پر کردند.

وی ادامه داد: امروز شما هرکجا غربی‌ها را موفق می‌بینید به دلیل نخبه پروری و مهمتر از آن کار‌های جمعی است؛ لذا این ناموفقیت‌هایی که در دولت‌ها و جوامع دیده می‌شود به دلیل نبود کار جمعی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به انجام ماموریت‌های مختلف در سازمان بسیج جامعه پزشکی مطرح کرد: نظام‌سازی و تعالی الگوی مدیریتی مبتنی بر اندیشه متعالی رهبری باید توسط بسیجیان جامعه پزشکی پیگیری شود؛ اگر بسیج اقشار ما جایگاه خودشان را در مناصب حاکمیتی پیدا نکند، هیچ کاری نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر مردم درست انتخاب نکنند، دچار مشکلات بدتری نسبت به وضعیت فعلی می‌شوند؛ البته راه حل دچار نشدن به این مشکل، لزوم بصیرت افزایی و روشنگری در کل جامعه برای مردم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار