راوی راهیان نور ارتش در یادواره شهدای آبیک:

نشست ورشو نشانگر این است که دشمن در پایان راه قرار دارد

راوی راویان راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در نشست اخیر ورشو شکست دشمن کاملا مشهود بود که به تعبیر مقام معظم رهبری همچنان که مظلوم هستیم اما مقتدریم.
کد خبر: ۳۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 20February 2019

نشست ورشو نشانگر این است که دشمن در پایان راه قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر غلامحسین دربندی در یادوراه شهدای مسجد در شهر آبیک که با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولین شهرستانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا حقیقت انقلابند و امنیت و آرامش انقلاب اسلامی مدیون تمام شهدایی است که در اعصار مختلف جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از  روز عاشوراست و شهید حسین فهمیده ها و پناهی ها همانند یاران راستین امام بودند تا جایی که در وصایای یکی از شهدا آمده که ای امام، من را ببخش که فقط یک جان داشتم که آن هم به فرمانت در مسیر شهادت دادم.

راوی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشست ورشو بیان کرد: در نشست ورشو که اخیرا برگزار شد شکست دشمن کاملا مشهود است که به تعبیر مقام معظم رهبری در آستانه چهل سالگی انقلاب همچنان که مظلوم هستیم اما مقتدریم درست مانند مولایمان امیر المومنین (ع) و نشان می دهد دشمن در پایان راه قرار دارند.

وی افزود: هجمه هایی که دشمنان علیه این ملت ایجاد کرده است نه تنها خللی در مسیر انقلاب وارد نمی کند بلکه ما را مصمم تر و قاطع تر در این راه نورانی می کند و برای رسیدن به ارتقا انقلاب از هدفمان اندکی کوتاه نخواهیم آمد و این همان انقلابی است که بر قلب مردم استوارست.

دربندی خاطرنشان کرد: وقتی روحیه ایثار، جهاد و فداکاری در ملتی عجین شده باشد، لطف خداوند هم شامل آن خواهد شد و چه افتخاری بالاتر از  آنهایی که در این انقلاب و دفاع مقدس شهید شدند و در بهشت برین همنشین ائمه اطهارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار