ما پیروزیم-۲/

اعزام ۲۱ هزار نفر از قم به اردو‌های راهیان نور

سرهنگ احمد بیطرفان گفت: هر سال بیش از ۲۱ هزار نفر از استان قم در قالب گروه‌های مختلف به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ - 20February 2019

به گزارش دفاع پرس از قم، «احمد بیطرفان» امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان قم که به ریاست استاندار قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور یک برنامه سالیانه است که از اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال در خصوص راهیان نور غرب، سه هزار نفر از استان قم اعزام داشتیم، بیش از پنج هزار دانش آموز استان به راهیان نور دانش آموزی رفتند، هر سال دو تا سه هزار نفر هم از قم به راهیان نور دانشجویی می‌روند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: بیشترین اعزام‌ها به مراسم راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی است و هر سال بیش از ۲۱ هزار نفر از استان قم به راهیان نور در قالب‌های مختلف اعزام می‌شوند.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف استان برای اعزام شهروندان قمی به برنامه راهیان نور مشارکت کردند که البته سطح این مشارکت بین هر کدام از دستگاه‌های استان، متفاوت است.

بیطرفان تصریح کرد: برنامه راهیان نور مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در راستای تحقق اهداف این حرکت فرهنگی بخصوص بحث کمیته فرهنگی در ستاد راهیان نور استان قم، نیازمندی‌های فراوانی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها