رئیس دانشگاه لرستان:

سفرهای راهیان نور گامی مهم در راه آشنایی دانشجویان با رشادت‌های رزمندگان است

خسرو عزیزی گفت: سفرهای زیارتی و ملی راهیان نور گامی مهم در راه آشنایی دانشجویان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۳۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ - 21February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که دیروز (چهار شنبه اول اسفند) در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه  همه ما است.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنها  باشیم، گفت: در استان ما مسئولیت کمیته آموزشی و پژوهشی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دانشگاه لرستان سپرده شده است و در این راستا گام های موفقی برداشته ایم.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه رشته های تحصیلی ادبیات پایداری و جغرافیای پایداری از جمله رشته های است که در دانشگاه لرستان تدریس می شوند، افزود: تا کنون چندین پایان نامه با موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه لرستان نوشته شده است.

عزیزی بیان کرد: بسیج دانشجویی استان و دانشگاه لرستان نیز با عنوان فرمانده قرارگاه شهید اعلم الهدی هر ساله اردو های راهیان نور را برای دانشجویان برگزار می کند چرا که سفرهای زیارتی و ملی راهیان نور گامی مهم در راه آشنایی دانشجویان با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی به چاپ تعداد کتب حوزه دفاع مقدس  و تأثیر آنها در آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: تاکنون دانشگاه لرستان در چاپ کتب مرتبط با دفاع مقدس و زندگینامه شهدا با اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس همکاری خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها داریم، ادامه داد: از جمله برنامه هایی که  خواهیم داشت، تجلیل از خانواده های معزز شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها