فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: برپایی میز خدمت در مساجد، حاشیه شهر و روستاها گامی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و حل مشکلات آنان است.
کد خبر: ۳۳۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 21February 2019

برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت‌رسانی به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جلسه تقدیر از مدیران میز خدمت که در فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: امسال و برای اولین بار همزمان با دهه‌ فجر هر شب در یکی از مساجد بروجرد میز خدمت با حضور جمعی از مدیران برپا شد که در این برنامه مردم محله مشکلات را به مدیران منتقل می‌کردند، هدف از برگزاری این برنامه کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و رسیدگی به وضعیت آنان بدون هیچ واسطه‌ای بود.

وی افزود: برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد یک برنامه بی‌نظیر بود و مردم محلات از اجرای این برنامه رضایت داشتند، اجرای این برنامه گامی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات بود و خوشحالیم که در این روند موفق هم بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: بعد از روند کاری مثبت در ایام دهه‌فجر تصمیم گرفته شد که هر 2 هفته یکبار میز خدمت در یکی از مساجد روستا و حاشیه شهر برپا شود و مدیران و مسئولان هم در جهت رفع  مشکلات مردم گام بردارند.

سوری ضمن اشاره به جهادی‌بودن برپایی میز خدمت اضافه کرد: مدیران شرکت‌کننده در این برنامه، اقدامی جهادی انجام می‌دهند و باید تلاش کرد تا این برنامه ادامه داشته باشد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جسله گفت: در دهه‌فجر علاوه بر برپایی میزخدمت در مساجد، هر شب از تعدادی خانواده محرومین بازدید به‌عمل آمد تا برای رسیدگی و حل بخشی از مشکلات آن‌ها اقداماتی صورت گیرد؛ همچنین این برنامه را در روستاها هم می‌توان ادامه داد تا به‌همت مسئولان و مدیران اقداماتی نیز در این مناطق انجام شود.

در پایان این جلسه از 27 مدیر شرکت‌کننده در میز خدمت ایام دهه‌ فجر با اهدای لوح تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار