شهردار محمدیه:

شهدا سرمایه‌های اصلی مردم هستند

شهردار محمدیه گفت: نام شهدا با مردم و کشور عزیز ایران اسلامی عجین شده و ریشه تاریخی، فرهنگی، هنری و معنوی بیانگر این است که مردم با شهدا زندگی می‌کنند و شهدا را سرمایه‌های اصلی خود می‌دانند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 21February 2019

اولویت فرهنگی شهرداری «محمدیه» تقویت ارزش‌های دفاع مقدس است// تیتر و لید همخوانی ندارد////«مریم نخستین» شهردار محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به جلسه روز گذشته شورای نامگذاری معابر شهر محمدیه اظهار داشت: نام گذاری معابر به نام شهدا به احترام از خودگذشتگی و برکت خون شهدا است که امنیت و آرامش کشور را مدیون فداکاری آنها هستیم و همچنین بهترین راه معرفی شهدا به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا از وظایف ذاتی شهرداری است، گفت: به منظور تقویت باورهای مردم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اقدام به نام گذاری معابر شهر محمدیه بنام مبارک و مطهر شهدا کرده‌ایم.

شهردار محمدیه افزود: در همین راستا کمیته نامگذاری میادین و بلوارهای اصلی بنام شهدای شاخص و معابر و کوچه‌های فرعی نیز بنام شهدای عزیزی که خانواده‌های آنان در شهر محمدیه ساکن هستند نام گذاری خواهد شد.

نخستین خاطرنشان کرد: نام شهدا با مردم و کشور عزیز ایران اسلامی عجین شده و ریشه تاریخی، فرهنگی، هنری و معنوی بیانگر این است که مردم با شهدا زندگی می کنند و شهدا را سرمایه های اصلی خود می دانند.

وی یادآور شد: ماهم هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید در حفظ و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های آنان گام برداریم و با هک و نقش کردن بخشی از وصیت‌نامه‌های شهدا بتوانیم شهدا را به درستی به نسل جدید معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار