مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

مرحوم آیت‌الله «باریک‌بین» تمام عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کرد

مسئول عقیدتی سیاسی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: تمام عمر با برکت مرحوم آیت‌الله «باریک‌بین» عالم برجسته قزوین از دیرباز در خدمت اسلام، انقلاب و نظام اسلامی بود و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.
کد خبر: ۳۳۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 21February 2019

مرحوم آیت الله «هادی باریک بین»، تمام عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «مجید ابراهیمی» در دیدار با فرزند مرحوم حضرت آیت‌الله «هادی باریک‌بین» نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین اظهار داشت: آیت‌الله «‌هادی باریک‌بین» عالم ربانی، خدمتگزار صدیق، ابوالشهید بودند و رشادت ها و مجاهدت‌های ایشان ستودنی است.

وی عنوان کرد: این عالم وارسته سوابق ده‌ها سال خدمت را در کارنامه خود دارد که همه آن را لمس کرده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله «باریک‌بین» در سنگر انقلاب و مبارزه با ستم شاهنشاهی درخشید و کاملاً برای مردم به عنوان یک الگو مطرح بود و ایشان در دوران جنگ هم علاوه بر اینکه مردم و جوانان را تشویق به جبهه و حضور در جبهه‌ها می‌کرد، فرزند دلبند خود را تقدیم انقلاب و ولایت کردند.

حجت الاسلام «محمد باریک‌بین» در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز داشت: با توجه به شخصیت و جایگاه رفیع ایشان در اعصار مختلف در استان، نقش ایشان در مبارزات قبل و بعد از انقلاب، مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های این رژیم بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی گفت: مرحوم آیت‌الله «باریک‌بین» در دوران دفاع مقدس به عنوان مشوق و حامی رزمندگان بود و در نهایت یکی از فرزندانشان را تقدیم انقلاب و نظام کرد و بعد از آن هم نزدیک به چهار دهه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد.

فرزند مرحوم آیت‌الله «هادی باریک بین» متذکر شد: اين عالم ربانی با قدم نهادن در راه خدمت به دين و انقلاب اسلامي توفيق بزرگي را از آن خود ساخت و امیدواریم زندگینامه ایشان چراغ روشنی در مسیر خدمت و شکوفایی برای مسئولین و جوانان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار