از سوی سفیر سوریه در ایران اعلام شد؛

ابلاغ سلام رئیس جمهور سوریه به خانواده‌های شهدای روحانی مدافع حرم

سفیر سوریه در ایران در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم، سلام و درود رئیس جمهور سوریه را به خانواده‌های ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم ابلاغ کرد.
کد خبر: ۳۳۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ - 21February 2019

ابلاغ سلام رییس جمهور سوریه به خانواده‌های شهدای روحانی مدافع حرمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم که با حضور خانواده‌های مدافعان حرم ایرانی، عراقی، پاکستانی و افغانستانی امروز در قم برگزار شد.

«عدنان محمود» سفیر سوریه در ایران در این مراسم ضمن نثار درود و سلام بر روح مطهر شهدای مقاومت اسلامی اظهار داشت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه به همه والدین شهدا، همسران، برادران، خواهران و فرزندان شهدای مدافع حرم سلام رسانده و یاد همه این شهدا را گرامی‌داشته است.

وی افزود: جمهوری سوریه و جمهوری اسلامی ایران جلودار خط مقاومت در منطقه در زمان شعله‌ور بودن آتش نبرد با تکفیری‌ها در سورریه بوده‌اند.

سفیر سوریه در ایران عنوان کرد: همه یقین داریم که بر اساس گفته قرآن شهدا نمرده‎اند و زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌گیرند.

عدنان محمود ابراز داشت: تحولات استراتژی بزرگی در منطقه در حال رخ دادن است که استقلال و کرامت همه دولت‌های اسلامی که حقیقتاً اسلامی هستند را بیمه می‌کند.

وی متذکر شد: اراده راسخ جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت برای سامان دادن به منطقه تاکنون پیروزی‌های زیادی آفریده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار