خامکانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد؛

ضرورت نشست مشترک دولت و مجلس در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم

عضو فراکسیون امید خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت و مجلس برای بررسی دغدغه‌های معیشتی مردم شد.
کد خبر: ۳۳۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 21February 2019

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، حسین امیری خامکانی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه دوم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و کم توجهی برخی مسوولان برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم در تذکر شفاهی اظهار داشت: نامه های زیادی برای استمهال وام های کشاورزی نوشته شده است. این موضوع در دولت هم به تصویب رسیده اما بانک ها نسبت به اجرایی شدن این موضوع تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که مردم در دریافت بسته‌های حمایتی با مشکلات فراوانی مواجه هستند، افزود: دولت در تصمیم گیری نسبت به این نکته که چه کسانی مشمول دریافت بسته‌های حمایتی می‌شوند و چه کسانی نمیتوانند این نوع حمایت را دریافت کنند، عاجز است؛ لذا کارگران معدن زغال سنگ که حقوق آنها کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، هنوز بسته حمایتی دریافت نکردند.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات معیشتی روز به روز در حال افزوده شدن است، خواستار برگزاری جلسه فوق العاده برای برسی گرانی ها شد.

مسعود پزشکیان نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت از کمیسیون اقتصادی خواست این موضوع را بررسی کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار