بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 105

نمایشگاه مطبوعات؛ عرصه‌ای برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نمایشگاه محک و آزمون رسانه‌ها، در پاسداشت ایثارگران و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 12November 2014

نمایشگاه مطبوعات؛ عرصه‌ای برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه مطبوعات پر از بازدید کنندگانی است که برای آشنایی با رسانه ها به نمایشگاه می آیند.

نمایشگاه مطبوعات جذابیت خود را دارد و هر کسی از هر قشری با جذابیت های این بخش آشنا است. خوانندگان جراید کم نیستند و مجله، روزنامه وسایت نیز بسیار است. ابعاد دید خوانندگان جراید نیز بسیار گسترده است.

مردم متشکل از قشرهای گوناگون جامعه با واژه مطبوعات و رسانه آشنا هستند و این را انسان در اشخاصی که از هر قشر به نمایشگاه می آیند مشاهده می کند. دیدگاه آنان به مطبوعات و رسانه ها نیز گسترده است و دوراندیشانه به افقی روشن به مطبوعات و آینده آن می نگرند.

در این میان خبرنگارانی هستند که در مسیر اهداف راستین شهیدان 8 سال دفاع مقدس بدون هیچ ادعایی می نگارند و قلم میزنند. این دسته از خبرنگاران جنگ مترصد زنده کردن یاد و نام شهیدان دفاع مقدس هستند رسالتی زینبی بر دوش دارند. رسالت خبرنگار جنگ بی شباهت به رسالت زینب (س) در کربلا نیست. 

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، نمایشگاه محک و آزمون خبرنگاران جنگ و رسانه های دفاع مقدس در پاسداشت شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و به حقیقت آنانی سربلند از این آزمون بیرون می آیند که دل خود را با شهیدان یکی کنند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، حضور بیش از 100 رسانه را به خود شاهد است که هر کدام با رویکرد خاص خود در این نمایشگاه حضور یافته اند.

بیان ارزش های دفاع مقدس مقوله ای بسیار سخت است زیرا تا هنگامی که دم از حفظ ارزش های جنگ بزنیم وظیفه مان سنگین تر می شود و اگر نتوانیم از عهده این وظیفه سنگین برآییم نزد شهیدان شرمنده ایم و به مردم و خانواده های شهیدان نیز باید پاسخ بگوییم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار