وعده سردار سلیمانی برای انتقام از مزدوران عملیات تروریستی زاهدان+ فیلم

صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی با انتشار ویدئویی از صحبت‌های اخیر وی مبنی بر انتقام حتمی ایران از مزدوران عملیات تروریستی زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ - 21February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از صدا و سیما، صفحه اینستاگرام سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران لحظاتی پیش با انتشار ویدئویی از صحبت‌های اخیر وی مبنی بر انتقام حتمی جمهوری اسلامی ایران از مزدورانی که در پاکستان دست به جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان زدند و ۲۷ تن از پاسداران این مرز بوم را به شهادت رساندند، خبر داد.

گفتنی است شب ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در متن کامل این پست آمده است:

«سرلشکر سلیمانی، لحظاتی قبل: حتما جمهوری اسلامی #انتقام خودش را از مزدورانی که در پاکستان دست به این اقدام زدند، خواهد گرفت. حتما ما این گروه خبیث (تروریستی) را در هر نقطه‌ای بیابیم به او حمله خواهیم کرد. ۹۷/۱۲/۲»

در ادامه ویدئوی صحبت‌های سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار