بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 144

مشهدی عباسی: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پابرجا باشد این نظام ضربه نخواهد خورد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پابرجا باشد به نظام ما ضربه وارد نخواهد شد و باید همه دستگاه ها برای انتقال این فرهنگ تلاش کنند.
کد خبر: ۳۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 13November 2014

مشهدی عباسی: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پابرجا باشد این نظام ضربه نخواهد خورد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با حضوردر غرفه خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: حضور مردم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها پرشور بود و این حضور باعث انگیزه رسانه ها برای فعالیت های بیشتر در راستای اهداف نظام خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که کمیسیون اجتماعی مجلس چه برنامه ای برای ایثارگران دارد گفت: در لایحه ی خدمات ایثارگری که در مجلس تصویب شد به موضوعات خوبی پرداخته شد که یکی از برنامه هایی که کمیسیون اجتماعی آن را پیگیری کرد پرداخت طلب ایثارگران بود که به انجام رسید.

وی ادامه داد: همه نهادها، ارگان ها و سازمان ها نسبت به خدمات به ایثارگران و تجلیل از خانواده های معظم شهدا باید پیشرو باشند. دو موضوع در راس کمک و توجه به ایثارگران وجود دارد یکی بعد معنوی موضوع و دوم قدردانی از آنها که رفتند واز این خاک، مرز و بوم دفاع کردند.

عباسی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیافتاد که این بزرگی و رشادت این ایثارگران را نشان می دهد. هر روز که شرایط بین المللی جلو می رود ما ارزش کار خانواده شهدا را بیشتر درک می کنیم و ما باید سپاسگزار و قدردان ایثارگری های آنان باشیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه به مشکلات جانبازان اعصاب و روان اشاره کرد و گفت: بعضی از بیماری های اعصاب و روان جانباز 20 درصد محسوب می شوند در حالی که خیلی شرایط روانی این عزیزان حادتر می باشد. باید یک نگرش و تجزیه و تحلیل در این موضوع ایجاد شود که در حال حاضر بنیاد جانبازان پای کار آمده و به جد این موضوع را پیگیری می کند.

وی به نقش دستگاه های مختلف برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به بطن جامعه اشاره کرد و گفت: کارهایی که از طرف دستگاه های مختلف انجام شده خوب بوده ولی باز هم جای کار وجود دارد و باید دستگاه ها به صورتی عمل کنند که از خودگذشتگی ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند به نسل جوان انتقال داده شود تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت پابرجا باشد نظام ما ضربه نخواهد خورد و تا زمانی که روحیه انقلابی بر جا باشد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

وی با اشاره به ارزشی بودن کار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: رسانه های غربی هر کاری می کنند تا به این نظام خدشه وارد کنند و رسانه های دیگر باید همچون خبرگزاری دفاع مقدس عمل کنند.

انتهای پیام / س.ن

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار