مسئول غرفه انتشارات « کتاب خوبان»:

روایتگری در حوزه دفاع مقدس، کار فرهنگی بسیار ارزشمندی است

مسئول غرفه انتشارات «کتاب خوبان» در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس استان کرمان گفت: روایتگری در حوزه دفاع مقدس برای کسانی که جنگ را ندیده‌اند کار فرهنگی بسیار غنی، ارزشمند و اثرگذاری است.
کد خبر: ۳۳۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ - 21February 2019

«جعفر ثمره‌ای» مسئول غرفه انتشارات «کتاب خوبان» از استان آذربایجان غربی در نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان اظهار داشت: انتشارات «کتاب خوبان» به صورت تخصصی در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از 63 عنوان کتاب به چاپ رسانده است.

وی که از یادگاران دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی است ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: روایتگری در حوزه دفاع مقدس برای کسانی که جنگ را ندیده‌اند کار فرهنگی بسیار غنی، ارزشمند و اثرگذاری است و وظیفه ما که جنگ را دیده‌ایم و شاهد بودیم، بیان کردن این حماسه وایثارگری است.

ثمره‌ای در ادامه به کتاب «کلام عاشورایی» اشاره کرد و گفت: این کتاب دربرگیرنده مجموعه سخنان شهید «مهدی باکری» فرمانده لشکر 31 عاشورا می باشد که به اهتمام «سعید وکیل زاده» گردآوری شده است که از کتاب های پرطرفدار این انتشارات است.

در بخشهایی از این کتاب می خوانیم:
برادران؛ فرمانده ما خداست فرمانده اصلی آنها هستند، ما وسیله‌ایم که اینجا دستتان را بگیریم و ببریم آنجا، همین که رسیدیم به داخل دشمن چه کار باید انجام دهید تا کجا حرکت باید بکنید همه توجیه شده‌اند لذا تا آخرین نفر باید مقاومت کنید. پس ان شاالله به هیچ وجه تصوری برای برگشت و تزلزل نباید باشد....

شکر گزار خدا باشید که این حماسه به دست شما انجام می‌شود. از قدرت‌ها نترسید شما مورد نظر امام زمان(عج) هستید، با هر رگبار سبحان الله بگویید...........

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار