مسئول غرفه انتشاراتی شهید «محمدرضا کاظمی»:

جوانان مخاطب اصلی کتاب «یادت باشد» هستند

ایمان یونسی گفت: کتاب «یادت باشد» تاکنون 38 بار تجدید چاپ شده است و توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند که جوانان مخاطبان اصلی این کتاب هستند.
کد خبر: ۳۳۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ - 21February 2019

«ایمان یونسی» مسئول غرفه انتشاراتی شهید «محمدرضا کاظمی» در نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان اظهار داشت: انتشارات شهید «محمدرضا کاظمی» تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

وی با بیان اینکه انتشارات شهید «محمدرضا کاظمی» در سال 1396 به عنوان ناشر برتر برگزیده و معرفی شد افزود: کتاب «یادت باشد» به روایت همسر شهید حمید سیاهکالی‌مرادی تاکنون 38 بار تجدید چاپ شده است و توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند که جوانان مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

یونسی ادامه داد: باید سعی کنیم بخشی از کتاب‌های این عرصه که به نکات اخلاقی وسیره زندگی شهدا می پردازند، را به خوبی روایت کنیم تا نسلی که شاهد جنگ نبودند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

وی همچنین در ادامه به کتاب «ملاصالح» اشاره کرد و افزود: در کتاب «آن 23 نفر» نیز به شخصیت این داستان پرداخته شده است و شخصیت بسیار مورد توجهی می باشد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

برایش صبحانه آماده کردم، برگشت رو به من گفت: «آخرین صبحانه را با من نمی‌خوری؟!»، خیلی دلم گرفت، گفتم« چرا اینطور میگی، مگه اولین باره میری ماموریت؟!»

موقع رفتن به من گفت:« فرزانه سوریه که میرم بهت زنگ بزنم، بقیه همه هستن، چطوری بگم دوست دارم؟ بقیه که می شنون من از خجالت آب میشم بگم دوست دارم.» به حمید گفتم« پشت گوشی بگو یادت باشه! دوست دارم پشت گوشی بگو یادت باشه! خوشش آمده بود، پله ها را می رفت پایین، بلند بلند می گفت فرزانه یادت باشه» من هم لبخند می زدم می گفتم« یادم هست!».......

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار