مقاومت اسلامی ترس و هراس بر دل‌های تمام مستکبران جهانی انداخته است

نماینده مقاومت اسلامی بحرین با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت اسلامی به الگوهایی مانند جهاد مغنیه نیاز دارد، گفت: مقاومت اسلامی امروز ترس و هراس بر دل‌های تمام مستکبران جهانی انداخته است.
کد خبر: ۳۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ - 21February 2019

مقاومت اسلامی ترس و هراس بر دل‌های تمام مستکبران جهانی انداخته استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سید مرتضی سندی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، با بیان اینکه جبهه مقاومت اسلامی در یک مرحله حساس قرار دارد، اظهار داشت: امروز قوای استکبار علیه ایران اسلامی متحد شده است.

وی هدف آمریکا از حمله به عراق را جلوگیری از نفوذ ایران و نابودی جبهه مقاومت دانست و افزود: وظیفه همه این بوده که خود را آماده کرده و با افزایش روحیه مقاومت بتوانیم در برابر جبهه استکبار ایستادگی کنیم.

نماینده مقاومت اسلامی بحرین با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت اسلامی به الگوهایی مانند جهاد مغنیه نیاز دارد، ادامه داد: در کشور بحرین شهدای بزرگی وجود دارند و در این کشور جوانان به دنبال آزادی فلسطین هستند.

سیدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جبهه مقاومت اسلامی گفت: دسیسه افکنی دشمنان برای خالی کردن ته دل مقاومت اسلامی و جوانان این جبهه است درحالی‌که درخت مقاومت در کشور بحرین به درختی تنومند تبدیل‌شده است.

وی قدس شریف را جزئی از جهان اسلام و عضو جدایی‌ناپذیر امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی امروز ترس و هراس بر دل‌های تمام مستکبران جهانی انداخته است.

در ادامه همایش محمد حرم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: این صف آزادگان جهان در مقابل مستکبران بوده و قدس هرگز از فلسطین جدا نخواهد شد.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین مسئله فلسطین را مسئله‌ای الهی دانست و گفت: شهدای مقاومت اسلامی جان خود را برای آزادی فلسطین فدا کرده‌اند و مسئله فلسطین مقوله‌ای زمینی نبوده و الهی است از همین رو نیز این سرزمین هرگز سقوط نخواهد کرد.

حرم  آزادی فلسطین را بسیار نزدیک دانست و عنوان کرد: با آزادی این سرزمین، شکست نصیب دشمنان می‌شود، نشانه‌های پیروزی فلسطین نمایان شده و با وقوع انقلاب اسلامی حرکت آزادی بخشی فلسطین سرعت یافته و اتحادی که میان ملت‌های اسلامی  وجود دارد، آزادی این سرزمین را نزدیک‌تر می‌کند.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین از کمک برخی کشورهای اسلامی به جریان غاصب رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: امروز غزه در برابر اسرائیل ثابت و استوار ایستاده و امروز آزادی فلسطین خواسته تمام آزادی خواهان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین در ذهن و جان تمام آزادگان جهان قرار داشته و تشکیل جبهه جوانان مقاومت اسلامی می‌تواند زمینه‌های آزادی این سرزمین اسلامی را از دست غاصبان سرعت ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها