نماینده مقاومت اسلامی فلسطین:

انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده است

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین گفت: انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده است و این هدف به‌زودی تحقق خواهد یافت.
کد خبر: ۳۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 22February 2019

انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «محمد هرب» پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: فلسطین فقط یک مسئله زمین نیست بلکه موضوعی الهی است به همین علت نه فقط به هیچ وجه فلسطین سقوط نخواهد کرد بلکه به اذن خداوند متعال به‌زودی آزاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام در آیات قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: صف آزادگان در مقابل مستکبران به‌خوبی قابل مشاهده است و در این مسیر شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده‌اند و به لطف این صف‌ها و خون‌ها قدس از فلسطین جدا نخواهد شد.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه پیروزی فلسطین در حال ظاهر شدن است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب حرکت فلسطین در مسیر پیروزی شده است و این هدف به‌زودی تحقق خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی و امام خامنه‌ای و همه رهبران آزاده جهان بر لزوم حب فلسطین تاکید کرده‌اند و امیدواریم با این وجود همه دست در دست هم قرار داده و پیروزی فلسطین را نزدیک کنیم.

هرب با اشاره به اینکه امروز غزه به جایگاه پایدار و ثابتی رسیده است، مطرح کرد: هیچ عذری برای کسی نیست که به رژیم صهیونیستی کمک کند و از حمایت فلسطین دست بکشد و همه آزادگان جهان به دنبال آزادی فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه فلسطین در ذهن همه مردم آزاده جهان حضور دارد، عنوان کرد: تجمع نیرو‌های انقلابی و حمایت آشکار این جمعیت‌ها در تحقق پیروزی فلسطین تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار