امام جمعه بروجرد:

اروپا هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیست

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: اروپا با آمریکا تفاوتی ندارد و اروپا هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۳۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 22February 2019

اروپا  هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه  این شهر، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر اخیر ایشان به آذربایجان شرقی اظهار داشت: اروپا با آمریکا از نظر غیر قابل اعتماد بودن فرقی ندارد و باید توجه داشت که رهبری حساب شده سخن می گویند و نباید از رهنمودهای رهبری غافل شد.

وی افزود: رهبری در این دیدار به نقش مهم جوانان بسیار تأکید داشتند و فرمودند که نقش جوانان در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و جوانان باید مشکلات را رصد و در صدد رفع آنها اقدام کنند که باید به نیروهای جوان اعتماد کرد و به دنبال ارتباط با بیگانگان نباشیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان افزود: حضور مردم در تشییع 27 شهید حادثه تروریستی، دشمن را وحشت زده کرد و هر وقت که خون شهیدی به زمین ریخته می شود هزاران جوان پرچم سرخ شهادت را برداشته و راه شهدا را ادامه می دهند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در بروجرد مردم در تشییع شهید حادثه تروریستی شهید عبدالرضا بروجی سنگ تمام گذاشتند، عنوان  کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت ایران زنده است و همین دشمن را به وحشت انداخته و همچنان جوانان در این مسیر گام برمی دارند.

وی با اشاره به سالروز عملیات خیبر در جزیره مجنون و شمال بصره  یادآور شد: رزمندگان اسلام با غافل گیر کردن دشمن در این عملیات دشمن را متحیر کردند و 1140 اسیر از دشمن گرفتند و در این عملیات پیروزی بزرگی نصیب رزمندگان شد و شهید باکری و حسین خرازی در این عملیات به درجه شهادت نائل آمدند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تولد حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگویی برای همه بانوان  است، حضرت زهرا(س) باطن نبوت است که نبوت بعد از حضرت فاطمه (س) کامل شد و این بانوی بزرگ الگویی برای همه بانوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار