مدیرکل بنیاد شهید لرستان خبر داد:

ساماندهی قبور شهدا تا پایان سال 98

سید حسین نازاریان گفت: با اینکه ساماندهی گلزار‌ها به عهده شهرداری‌ها می‌باشد ولی با هماهنگی‌های انجام شده در بنیاد شهید سعی داریم تا پایان سال ۹۸، ۱۳ پروژه ناتمام و نیمه کاره مزار شهدا را که تاکنون نیمی از آن‌ها ساماندهی شده است، به پایان برسانیم.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ - 22February 2019

ساماندهے قبور شهدا تا پایان سال 98به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شهدا و خانواده شهدا در کشور و جامعه ما دارای ارزش و احترام خاصی هستند.

وی گفت: با اینکه ساماندهی گلزار‌ها به عهده شهرداری‌ها می‌باشد، ولی با هماهنگی‌های انجام شده در بنیاد شهید سعی داریم تا پایان سال ۹۸ پروژه ناتمام و نیمه کاره مزار شهدا را که تاکنون نیمی از آن‌ها ساماندهی شده است، به پایان برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان افزود: همانگونه که در وصیت نامه شهدا می‌بینیم، آن‌ها همگان را به صبر و بردباری و اخلاص و توحید دعوت کردند.

نازاریان بیان کرد: ما باید این فرهنگ را به نوجوان و جوانان کشور انتقال دهیم  که ما مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم پس باید در توسعه کشور آن‌ها را سهیم بدانیم و آنچه را که خواسته‌اند انجام دهیم.

وی از ایجاد در مانگاه تخصصی توانبخشی ویژه خانواده شهدا، ایثار گران و خانواده شهدا در لرستان خبر داد، و گفت: ما در تلاشیم که در سال ۱۳۹۸ مجتمع توانبخشی استان را به یک درمانگاه تخصصی تبدیل کنیم تا ایثارگران و جانبازان و خانواده هایشان برا‌ی درمان به دیگر استان‌ها مراجعه نکنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان  ادامه داد: همچنین ایثارگرانی که طرح‌های خود اشتغالی و تولیدی برای شهرستان خود دارند، برای آن‌ها تسهیلات ۶ درصد در نظر گرفته شده است.

نازاریان در پایان گذری به وضعیت بیمه در مانی خانواده‌های شهدا و ایثار گران زد و گفت: در مورد بیمه دی و قرارداد با بنیاد شهید از هفته آینده کلیه هزینه‌های درمانی پرداخت می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار