لاریجانی در صحن علنی:

آیت‌الله مؤمن همواره حامی و حافظ نظام و انقلاب بود

رئیس مجلس شورای اسلامی آیت‌الله مؤمن را از یاران باوفای امام راحل و رهبری دانست و گفت: آیت‌الله مؤمن در مسیر ۴۰ ساله انقلاب از هیچ تلاشی در جهت حراست از نظام و انقلاب اسلامی دریغ نکرد.
کد خبر: ۳۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 23February 2019

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (شنبه چهارم اسفندماه) خانه ملت، با اشاره به درگذشت آیت‌الله مومن، این ضایعه عظیم را به ملت ایران و به خصوص مردم قم و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت و اظهار داشت: آیت‌ الله مؤمن از یاران باوفای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود که در مسیر ۴۰ ساله انقلاب، با همت بلند، از کیان انقلاب اسلامی حمایت کرد و در تمام دورانی که در شورای محترم نگهبان حضور داشت با دقت فراوان، به مسئولیت خود عمل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه علمیه قم نیز وی به تربیت شاگردان زیادی اهتمام داشتند و یکی از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شدند.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: رحلت این بزرگ مرد و فقیه جلیل‌القدر، ضایعه‌ عظیمی برای حوزه علمیه قم و و ملت عزیز ایران است. از خداوند متعال علو درجات برای آن فقیهِ فقید طلب می‌کنیم و به خانواده محترم ایشان و شاگردانشان، حوزه‌های علمیه و مردم شریف قم، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار