برگزاری همایش «مطالعات زنان و انقلاب اسلامی» در یزد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: همایش «مطالعات زنان و انقلاب اسلامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به بررسی نقش زنان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۳۳۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ - 23February 2019

برگزاری همایش «مطالعات زنان و انقلاب اسلامی» در یزد// اگر بار گذاری نمی کنید مهم نیست اما من متن گفتگو را در تلگرام دارم دیروز با ایشون گفتگو کردمبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، مریم «حسن‌پور» معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برگزاری همایش «مطالعات زنان و انقلاب اسلامی» که به بررسی نقش زنان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازد، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران استان یزد به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی همایشی را با عنوان مطالعات زنان و انقلاب اسلامی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه اولین روز این همایش با سه میز کار برگزار شد، افزود: مقالات طلاب حوزه علمیه خواهران با عنوان زن و انقلاب شامل «زنان در تشویق مردان به مبارزه در دوران انقلاب» از کبری زارع طلبه مدرسه الزهرا (س) مهریز و مقاله «ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب» از خانم بیک‌زاده از مدرسه معصومیه (س) یزد با دبیری اساتید حوزه و دانشگاه خانم‌ها رئیسی و کاظمی و با دبیری فاطمه جعفری مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسن‌پور موضوع میزکار دوم را «ترسیم وضعیت ایران قبل از انقلاب و ریشه‌های پیروزی انقلاب اسلامی» اعلام کرد و ادامه داد: این میزگرد علمی توسط سرهنگ فضلی استاد دانشگاه و منصوره قیاسی استاد حوزه و به دبیری زهرا نقیب القرا ارائه شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد میزکار پایانی اولین روز همایش  را «ترسیم وضعیت ایران از زمان پیروزی تاکنون و دستاورد‌های آن» اعلام و تاکید کرد: این میزکار نیز با حضور میرمحمدی استاد دانشگاه و یاوری استاد حوزه و دبیری زارع ارائه شد.

این مقام مسئول در ادامه مطرح کرد:  برنامه‌های دومین روز این همایش اجرای دو میز کار با موضوع «ترسیم چشم‌انداز تمدن انقلاب اسلامی و چالش‌های گفتمانی آینده انقلاب» و «نقش انقلاب اسلامی در هویت بخشی زنان» با سخنرانی خانم نیکپور از اساتید برجسته حوزه خواهران  بود، که با موفقیت صورت گرفت.

وی یادآور شد: در اختتامیه این همایش به مناسبت روز تجلیل از مادران و همسران شهدا از خانواده طلبه شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام دهقانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار